Kim? Hoe was Victor`s eerste schooldag

Hoe is het je mannetje vergaan op school vandaag ? Gaat hij meteen hele dagen ?

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

ja goed! helaas was ie wel gevallen en had ie van de juf van fie een pleister gekregen omdat ie niet meer wist welke juf hij zelf had… had ie Sofie opgezocht heel lief.Dus pleistertje gekregen en die juf had hem weer netjes op aanwijzing van Sofie bij de klas afgeleverd.

Ik was heel iets te vroeg bij school en zag ze superlief spelen op het plein, onze stoere net 4 jarige kindjes… allemaal nieuw, allemaal op dat grote plein, helaas zag ie me en rende hup naar me toe en huilend en wel wilde hij niet meer naar binnen… had ook iemand nog zijn rugzak meegenomen… er was er nog wel eentje over precies zelfde als die van hem… met zelfde broodbak en beker maar niet met zijn naam erop… hij was ontroostbaar… was vanmiddag alweer opgelost hoor, thijmen had het meegenomen… zelfde voorliefde voor "cars’… hahaha

maar hij vertelt en doet, weet alles wat ie vandaag heeft gedaan heel schattig.

Ja hij gaat gelijk hele dagen en dan vrijdags vrij(hij blijft niet over ofzo)
en Sofie had haar eerste woordjes leren schrijven en gehakt en geplakt…

Ik en RIk

maarja met een mama die KIm heet… was de combinatie erg moeilijk vooral omdat ze bijna alles spiegelt… Ik werd dus KI en de juf had er veel moeite mee gehad haar er van af te brengen tot ze van me hoorde dat ik KIm heet…

maar mooi dagje en om 15.15 nam ik twee zombies mee naar huis die om 18.30 plat lagen…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Tof dat ze het zo goed gedaan hebben op de eerste schooldag!

Groetekes, Sje

Het is toch zo spannend he als ze voor het eerst naar school gaan
Maar super dat het goed gegaan is op school

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

SUPER JOH, hier zijn we al aan de 2e week bezig Morgen al de 1e studiedag!!

Groetjes Nathalie & Co

heeee lekker zeg,pfff gaat die tijd toch hard he

wij nog 1 1/2 week vrij en dan yessss dan mogen ze ook weer rust in de tent

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Ja schijnt heel vermoeiend voor die kids te zijn he, zo’n schooldag. Al die nieuwe indrukken. Fijn dat het zo goed gegaan is.

Groetjes van Miranda