Kijkonderzoek in haar neusje!

Hoi allemaal,

Nou we zijn gisteren naar het ziekenhuis geweest met fabienne, vanaf haar geboorte maakt ze een piepend geluidje dit heet in medische termen, tracheomalesie… We hebben het nu samen met de kinderarts bijna een jaar aangekeken en tja de kinderarts vind het toch verstandiger, omdat ze welliswaar dan geen piepend geluidje meer maakt maar een hees geluidje, om even met zo’n slangetje bij haar neusje naar binnen te gaan en even om het hoekje te kijken.

Volgende week donderdag is ze aan de beurt, dan al!!! Pfff ik zie er zelf als een berg tegenop, ze moet al die tijd gewoon wakker blijven dus of het traumatisch zal zijn?? Wie zal het zeggen?!

Maar als ik mijn dochtertje een beetje ken, wordt het een grote paniekbende, met heel veel tegenstribbelen! Want ze heeft gewoon een heel sterk eigen willetje! Nou ja we zullen het wel zien, ik wou het even met jullie delen!

Psje… sorry hoor, ik heb niet veel tijd meer om op de berichtjes te reageren, en ben een poosje mijn wachtwoord kwijt geweest, dankzij kimmetje kan ik nu weer hier posten!

Liefs ellen

he ellen
welkom terug hahahha

arme fabienne, misschien valt het allemaal wel mee maar toch, we willen onze kids allemaal gezond zien en houden
Veel succesen sterkte donderdag

Kussies

Heee jeetje nou hoop dat het allemaal erg mee valt… en elk geval heel veel succes… zal aan jullie denken…

en welkom terug…hihi

Triesje

Hoi Ellen,

Wat vervelend, gelukkig zeggen ze dat kleinere kinderen dat soort dingen ook vaak weer vergeten. Dus wie weet…
Heel veel sterkte hoor!

Groetjes Miriam

Hoi Ellen,

Vervelend zo’n onderzoek zeg…

Probeer zelf je hoofd koel te houden en ontspannen te blijven, als jij gespannen bent wordt zij het zeker. Hihi, makkelijker gezegd dan …

Sterkte!

Groetjes Marielle

Marielle, ik wil je heel veel sucses wensen!

Liefs, Kim

Kim

hee vervelend zeg.nou ben benieuwd

maar begrijp ik nou goed dat e het onder verdoving doen dus fabienne klaar wakker en dan datdingetje in har neusje,ach gossie.

nou heel veel sterkte volgende week

groetjes bianca