Kijken, kijken maar niets doen

Allemaal kijken naar een drenkeling, maar 1 dappere Hugo die in de Amsterdamse gracht springt om een medemens te helpen.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2010/03/held_man_springt_drenkeling_na.html

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Gelukkig dat er toch nog iemand is die zijn medemens wilde helpen. Echt triest dat er zoveel mensen staan te kijken en niks doen. En dan die fotograag die zei ik wilde er wel inspringen, maar kon niet vanwege alle apparatuur die ik bij me had. Dan denk ik zet je apparatuur neer en spring erin, we hebben het hier wel over het leven van iemand. Maar helaas denkt niet iedereen er zo over.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Tja, maar als je de fotoreportage ziet dan staan er heel wat mensen domweg te kijken. Kijk, als er al 3 a 4 in het water liggen dan zou ik er niet bijspringen. Maar man, iedereen kijkt domweg toe hoe 1 iemand het leven hoopt te redden van deze onbekende man. En het is zwaar hoor om een volwassen man aan de kant te krijgen in je eentje.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ja, ik snap er ook helemaal niks van. Idd zoveel mensen die alleen maar kijken en niks doen. Terwijl ze andersom wel verwachten dat jij wat doet als zij zo in het water zouden liggen.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

idd het is onvoorstelbaar.
mijn man heeft ook eens iets meegemaakt met een auto ongeluk een jongstel kreeg een ongeluk en mijn man reed er voorbij maar hij zag vanuit zijn spiegel dat er wel mensen stonden maar niemand hulp bood ze stonden van een afstand van 15 meter toe te kijken. de auto van het jonge stel was in de berm terecht gekomen nadat ze een aantal keer over de kop waren geslagen.
iid is mijn man achteruit gerenden en de mensen toegesneld en riep de kijkers om hulp maar ze weigerde gewoon.
vervolgens heeft mijn man zelf de deuren opengebroken en de mensen er uitgehaald aangezien er benziene lekte en hij geen risicos wilde nemen.
gelukkig mankeerde de mensen niets ernstigs dan een gebroken neus en wat glas in een oog van de bestuurder
de mensen waren mijn man natuurlijk erg dankbaar en waren verbaasd over het aantal kijkers die geen vinger uitstoken.

wat ik dus wil zeggen is dat het helaas vaker voorkomt dat er niemand iets doet.

mijn man heeft zelf een broertje verloren bij een auto ongeluk dus dit raakte hem ook nog persoonlijk.

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Dit snap ik ook echt niet!!
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers