idd het is onvoorstelbaar.
mijn man heeft ook eens iets meegemaakt met een auto ongeluk een jongstel kreeg een ongeluk en mijn man reed er voorbij maar hij zag vanuit zijn spiegel dat er wel mensen stonden maar niemand hulp bood ze stonden van een afstand van 15 meter toe te kijken. de auto van het jonge stel was in de berm terecht gekomen nadat ze een aantal keer over de kop waren geslagen.
iid is mijn man achteruit gerenden en de mensen toegesneld en riep de kijkers om hulp maar ze weigerde gewoon.
vervolgens heeft mijn man zelf de deuren opengebroken en de mensen er uitgehaald aangezien er benziene lekte en hij geen risicos wilde nemen.
gelukkig mankeerde de mensen niets ernstigs dan een gebroken neus en wat glas in een oog van de bestuurder
de mensen waren mijn man natuurlijk erg dankbaar en waren verbaasd over het aantal kijkers die geen vinger uitstoken.
wat ik dus wil zeggen is dat het helaas vaker voorkomt dat er niemand iets doet.
mijn man heeft zelf een broertje verloren bij een auto ongeluk dus dit raakte hem ook nog persoonlijk.
de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag