Kijk is hoe mooi

We hebben afgelopen woensdag de echo gehad

liefs van Diana

Blijft indrukwekkend!
Fijn voor je dat het allemaal goed is.

Groetjes,
Inge

Inge het is inderdaad erg fijn dat alles goed gaat. Baby groeit goed en met mij gaat het gelukkig ook goed. Ben nu niet meer zo misselijk.

Hier nog een foto van Jesse en Jamai. Vandaag gemaakt toen ze uit hun badje kwamen,

links is Jamai, rechts is Jesse

liefs van Diana

Dat is fijn. dat je niet meer zo misselijk bent! En je had gelijk, het is er maar één .

Gr Sandra

wouwww mooie echo

en gelukkig ben je niet meer misselijk
geniet ze van je zwangerschap

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Hoi Diana,

Oh Jesse en Jamai zijn echt 2 super lekkere mannekes!
Fijn dat je niet meer zo misselijk bent, ik ben de eerste 16 weken ong. 20 uur per dag misselijk geweest dus ik weet wat het is!

Groetjes,
Inge

Inderdaad Thamar, blijf het zelf ook zo bijzonder vinden. Dat er gewoon een mensje in je buik leeft. Dat groeit en groeit en dan er uit komt. En hetis er goed voor gaan liggen. Alsof hetwist dat we een echo hadden

liefs van Diana

ooooohw wat mooi zeg , heerlijk zo een klein wondertje in je buik
al moet ik er zelf niet meer aan denken hihihihi drie is genoeg!!!
en die twee mannetjes wat een snoeterds zeg ,zo lekker gevuld hahahahaha
echt opeten!!

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

Hihi die foto van die 2 boeffies, geweldig.

De echo is ook heel mooi.
Geniet van je zwangerschap.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

Hoi Diana,

Ja mooi he, dat je je kleintje nu al kan zien.
Fijn dat je niet meer zo misselijk bent.

En wat een leuke foto van die twee.
Werd bij het zien ervan gewoon helemaal vrolijk.
Grappig die kuiltjes in hun wangen ook

Geniet van je zwangerschap !

Groetjes van Miranda

Ow wat een super foto van je twee ventjes
En ja die echo is ook zo mooi

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Kan echt wel zeggen dat Jesse en Jamai echte hollandse baby`s zijn.,haha, die borstvoeding heeft ze goed gedaan.

liefs van Diana

Nou inderdaad. Ze zien er goed weldoorvoed uit.
Geef je nu geen borstvoeding meer ?

nee, Heb tot 4 maanden alle voedingen borstvoeding gegeven, Toen ben ik weer gaan werken en kregen ze sochtends en savonds 2 voedingen borstvoeding. en overdag flesvoeding. Dat heb ik tot 6 maanden volgehouden en vanaf toen zijn ze overgegaan op alleen flesvoeding.

liefs van Diana

Bij mij is borstvoeding niet gelukt.
Maar fijn dat je het zo goed hebt kunnen combineren met flesvoeding.
Lees je overal dat borstvoeding het allerbeste is wat je je kindje kunt geven.
Ik ga er bij ons tweede kindje ook helemaal voor !

Wat leuk dat je bij je 2e kindje weer borstvoeding gaat proberen. Ga duimen voor je dat het nu wel lukt. Het schiet al op, nog maar 1 dagje, maar wie weet duurt het nog 2 weekjes, Wil je alvast veel succes wensen voor de bevalling! En ik hoop echt voor je dat bij je 2e kindje de bortsvoeding wel lukt. Ik vond het erg fijn dat het bij mij lukte . (maar mocht het niet gaan dan was ik gewoon flesvoeding gaan geven) Het is ook zo lekker close vond ik. Jij met je kindje. Ik wil het straks ook weer gaan proberen. En je ziet dat het goed heeft gewerkt bij Jesse en Jamai.

liefs van Diana

Fijn om te lezen dat het beter met je gaat… Het is ook een mooie duidelijke echo-foto…

Ik vind het knap dat je zo lang borstvoeding hebt kunnen geven met twee van die gezonde hollandse jongens…
Jeske had ineens een loeier van een groeispurt, dus mijn borsten konden het niet meer bijhouden… Vind het nog steeds erg jammer…

Maarruh, wat betreft die foto van jouw mannen. Dat was vast wel lastig timen…
Allebei lachend op de foto…

Het was inderdaad echt op het juiste moment de foto maken. Deze is er 1 van een hele serie. Want op de andere lachte er maar 1tje. En dan is een digi camera erg handig. Die andere kan je dan zo wissen,

liefs van Diana

Ja ideaal he die digitale camera’s ! Als ik fotoos laat zien aan familie zeggen ze weleens dat ze heel fotogeniek is en altijd goed op de foto staat. Maar ja, wat wil je als je er twintig maakt van 1 moment en daar de mooiste van uitkiest en derest wist ! haha

Ik vind het inderdaad een prachtige foto van je twee kindjes.
Super dat ze er allebei tegelijk lachend opstaan.