Nou, ik stond met 5 minuten weer buiten ![]()
Was ff zoeken naar zijn klasje, maar gelukkig riep de moeder van Stephan’s vriendje mij op een gegeven moment.
Zij moest al weer weg van haar zoontje ![]()
Dus wij de klas in en toen zei een juf vrij snel: hey, jij bent volgens mij ook nieuw vandaag!
Dus ze stelde zich voor aan Stephan als juf Angelique (leuke jonge meid) en vertelde dat de andere juf die dààr stond Juf Tjitske was (wat oudere juf).
Verder werd verteld waar hij zijn tas mocht neerleggen en of hij al pantoffels bij zich had.
Die mocht hij aantrekken.
Maar dat wilde hij opeens niet zo ![]()
Andere juf ging daar leuk op in door relaxed te zeggen dat het anders vandaag nog niet hoeft als hij het liever niet wil.
Eerste pluspunt, hihihi ![]()
Hou ik wel van, niet meteen kids dwingen op zo’n eerste dag.
Alle kids zaten (tot verbazing van de 2 juffen
) al netjes in de kring een beetje te kletsen.
Stephan zag gelukkig zijn vriendje Joey al snel. Helaas was er geen plekje meer naast Joey, maar 4 stoeltjes verderop was ook prima ![]()
Toen maar gauw een foto gemaakt en eh…tsja…maar gedag gezegd, hahaha!
Alle mamma’s waren inmiddels weg, denk ook dat er niet zo heel veel “nieuwe kids” waren hoor.
Ben erg benieuwd hoe het geweest is!!!
Hij keek wel een beetje “schichtig” om zich heen, maar hem kennende komt ie momenteel vrij snel “los” ![]()
Nog 2 uurtjes ![]()
Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.