Kijk er al maanden naar uit!

en ja hoor morgen dan eindelijk zover!!
Sofietjes eerste schooldag… volgens mij zijn er hier nog veel dames aanwezig die haar eerste dag op de wereld via de msnof mail te horen kregen… pff toch wel spannend… Ook voor Stephan is het morgen eindelijk zijn eerste schooldag…
We zullen zien en de wekker zetten…

groetjes Kim, mama van

en

Nou, ik weet niet hoor, maar ik geloof dat deze muts het nog spannender vind dan de kleuter zelf
Kan niet zeggen dat ik het erg zou vinden als het nog 2 maanden duurde

Maar goed, wat moet dat moet, geen ontkomen aan
En Stephan kijkt er ook al maanden naar uit

Vandaag was hij alleen absoluut niet de Stephan die hij anders is.
Hij heeft wel 5x gehuild vandaag tijdens het buitenspelen (normaal nooit!) en als ik zeg dat het morgen EINDELIJK zo ver is dan krijg ik een lauwe reaktie (??)

Ach…zal bij hem dan toch ook een beetje de spanning om het onbekende zijn.

Ben errug benieuwd aangezien hij ook nog nooit heeft proefgedraaid op de basisschool.
Het is dus écht de allereerste keer

Sofie ook veel plezier gewenst!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ohhh spannend hoor, Stephan en Sofie heel veel succes en plezier, het is super zegt Demi

Groetjes Nathalie & Co

JEEEEEEEE Stephan en Sofie heel erg veel plezier hoor. Wat worden jullie al groot zeg. Gauw komen vertellen hoe het gegaan is

Groetjes Astrid, mamma van
Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

Ben net nog ff bij Stephan geweest.
Hij lag te praten in bed…half in zijn slaap, half wakker.
Onrustig dus

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Stephan en Sofie
Heeeeeel veel plezier morgen op school
En voor jullie mama`s sterkte morgen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

sofie en stephan heel veel plezier morgen op school
knuffels van tanja die het binnenkort gaat proberen

groetjes marielle mama van
10-10-01

JAaaaaaaaaa eindelijk is het zo ver en gaan jullie naar

Heeel veel plezier!

Tis echt heeel leuk!

en mama’s succes en sterkte morgen!

Tries

Hehe, eindelijk mogen ze naar school.
Best te begrijpen dat Stephan vandaag wat onrustiger is.
Het is ook best spannend en zeker even wennen voor die kids.

Bianca, neem het ervan, neem je rust.
Die heb je nu toch echt wel nodig. En probeer er ook van te genieten, want straks heb je weer zo’n kleintje erbij en dan is het toch weer anders.

Ja Kim, jij houd er nog eentje thuis, dus voor jou is het toch een beetje anders.
Maar heb je denk ik wel lekker samen wat tijd.

Succes morgen.

Groetjes Mim

Sterkte dames met brengen van jullie lieve kindjes.
En kindjes heel veel plezier op school.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Steef heeft er zin in
Hij snapt alleen nog ff niet zo goed dat hij vandaag dan 1x gaat, morgen 2x, overmorgen 1x etc. etc.
Vraag me uberhaubt af of hij zich realiseert dat hij 5 dagen achter elkaar moet hihi
Hij weet dat wel hoor, maar echt realiseren is wat anders
Nou ja, hij merkt het vanzelf wel.
Hij heeft er in ieder geval nu zin in, dat scheelt!

Sofie en Stephan,

Heel veel plezier vandaag op de bassischool vandaaag

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Nou, ik stond met 5 minuten weer buiten

Was ff zoeken naar zijn klasje, maar gelukkig riep de moeder van Stephan’s vriendje mij op een gegeven moment.
Zij moest al weer weg van haar zoontje

Dus wij de klas in en toen zei een juf vrij snel: hey, jij bent volgens mij ook nieuw vandaag!
Dus ze stelde zich voor aan Stephan als juf Angelique (leuke jonge meid) en vertelde dat de andere juf die dààr stond Juf Tjitske was (wat oudere juf).
Verder werd verteld waar hij zijn tas mocht neerleggen en of hij al pantoffels bij zich had.
Die mocht hij aantrekken.
Maar dat wilde hij opeens niet zo
Andere juf ging daar leuk op in door relaxed te zeggen dat het anders vandaag nog niet hoeft als hij het liever niet wil.
Eerste pluspunt, hihihi
Hou ik wel van, niet meteen kids dwingen op zo’n eerste dag.

Alle kids zaten (tot verbazing van de 2 juffen ) al netjes in de kring een beetje te kletsen.
Stephan zag gelukkig zijn vriendje Joey al snel. Helaas was er geen plekje meer naast Joey, maar 4 stoeltjes verderop was ook prima

Toen maar gauw een foto gemaakt en eh…tsja…maar gedag gezegd, hahaha!
Alle mamma’s waren inmiddels weg, denk ook dat er niet zo heel veel “nieuwe kids” waren hoor.

Ben erg benieuwd hoe het geweest is!!!
Hij keek wel een beetje “schichtig” om zich heen, maar hem kennende komt ie momenteel vrij snel “los”

Nog 2 uurtjes

pantofels???

nou ben benieuwd hoe hij het gehad heeft vandaag,en jij red jij het een beetje nu,of zit je de klok stiekum vooruit te kijken

Bianca,Dylan & Kaitlyn

quote:
pantofels????????????

nou ben benieuwd hoe hij het gehad heeft vandaag,en jij red jij het een beetje nu,of zit je de klok stiekum vooruit te kijken

Ja, pantoffels
School zat voorheen in een noodgebouwtje omdat deze school dus gebouwd zou worden.
Toen was het dus 1 grote zand-bende buiten en binnen no-time waren de klaslokalen ook veranderd in zandbakken.
Dus toen hebben ze de kids pantoffels aan laten trekken.
Dat is dus zo goed bevallen dat ze het nu voortzetten.

Enne…ik zit tot nu toe achter de pc maar moet zo ff stofzuigen (heb alleen een zeer “krakkemikkige” dag vandaag) en ik ga ff met de kraamzorg bellen omdat ik ten tijde van de telefonische intake waarschijnlijk in Amerika zit.

Gewijzigd door - Bieb op 05 Sep 2005 10:20:51

oke dan is het wel een verstandig ja om pantofels mee te laten nemen…
zo blijven ze zand vegen

ik zat ook uren achter de pc hoor,duurde paar dagen en dan heb je ineens de ritme en of hij al jaren naar school gaat

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oh ja zo gek is dat niet hoor, wij hadden het vroeger op de kleuterschool ook, herrinner ik me nog goed (knap he? ) wij moesten van die slofjes om de schoenen doen

Fijn dat hij het leuk vond!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 05 Sep 2005 11:01:15

en hoe vond stephan het op school ,heeft papa hem nog op gehaald ???

en hoe vond sofie het op school vandaag .ben zeer benieuwd allemaal

groetjes marielle mama van
10-10-01

hallo allemaal.
Hoe vonden Stephan en Sofie het vandaag op school?
hebben ze het naar hun zin gehad zo’n eerste schooldag.
En Bianca,wat een goed idee zeg met die pantoffeltjes
dat moeten ze hier op Nicky’s school ook maar eens in gaan voeren,want dat ziet er soms ook echt als een zandbak uit.

Hopen dat Stephan en superSofie het morgen en de rest van het schooljaar ook zo leuk vinden,want het is wel stoer om als kleuter op school te zitten,want dan ben je al groot.

Groetjes van Bianca en Nicky

Bianca moeder van Nicky 22-09-2000.