Kijk eens wat ons mannetje kan

Zondag, met alle visite hier deed ons mannetje ineens dit…

http://members.ikkeben.nl/addaai/jessinloopt1.wmv (link kopieren en in adresbalk van internet explorer plakken )

Gewijzigd door - Assie op 06 Apr 2006 11:43:54

Hè jammer, ik krijg 'm niet geopend.
Ik probeer het morgen weer ff

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Cas en ik krijgen 'm ook niet geopend!

Jammer hoor!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04)

sjips, ik kijk er strakkies naar.

Ik heb net even moeten zoeken want er waren zoveel filmpjes en foto’s
maar waarschijnlijk ging het om het filmpje dat Jessin loopt!?
Prachtig om te zien!!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

ja ik heb hem ook gevonden ,en heb heerlijk van jessin genoten .wat een mannetje .goed zo hoor jessin ,je sjeest de hele kamer door

groetjes marielle mama van
10-10-01

ik kreeg hem ook niet open,maar heb hem iogeslagen op me eigen pc en toen kon ik hem openen met window media player,maar er 59 sec. opegnomen maar zie maar 2 sec.

maar hij loopttttttttttttttttt hihiih gaaf astrid leuk om te zien

Bianca mama van Kevin*,Dylan en Kaitlyn

Jaaaaa, ik kon hem openen!!! (nou ja, eigenlijk kreeg ik een foutmelding maar die heb ik gewoon genegeerd en op Play gedrukt, toen deed ie het )

WOW Jessin, wat ben jij toch een onwijs stoer manneke zeg!
Met ruim 9 maanden al achter de duwkar lopen, super goed van je!
Vlot manneke hoor

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Wat super zeg! En wat loopt hij snel!! Ik kan bijna niet wachten… Jessin is een maand jonger als Joël. Ik heb met verbazing zitten kijken. Tja, met een eerste is alles nog erg spannend. Ik vraag me ook telkens af HOE hij straks zelf gaat zitten. Nou, nu kun je er lekker achteraan

Jetje wat goed!!!
Hij is 14 dagen ouder dan Manon maar die kruipt nog niet eens!

Super hoor!!

Tessie

quote:
Wat super zeg! En wat loopt hij snel!! Ik kan bijna niet wachten.... Jessin is een maand jonger als Joël. Ik heb met verbazing zitten kijken. Tja, met een eerste is alles nog erg spannend. Ik vraag me ook telkens af HOE hij straks zelf gaat zitten. Nou, nu kun je er lekker achteraan

Een maand ouder toch ? of vergis ik me nu ?

Scheelt denk ik wel dat het een 2e is, die kijkt wat meer af van zijn zus hihihi

Ja ik zag het net ook inderdaad is Joël jonger dan Jessin. Foutje! Maar ik vind het echt super hoor om te zien. Joël kruipt ook nog niet. Hij schuift achteruit en rolt alle kanten op. Zo komt hij ook overal!

[img]http://lilypie.com/pic/060406/xaL2.jpg" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Pic” width=“100” height=“80” border=“0” />[img]http://b1.lilypie.com/DV5Kp2.png" alt=“Lilypie Eerste Verjaardag Ticker” border=“0” width=“400” height=“80” />

Nou ik krijg 'm nog niet geopend, stuur 'm anders even naar mijn hotmail.

Ikkeben nu ook benieuwd!!!

Is onderweg naar je.

he wat leuk!! Ik heb luca toevallig vandaag ook voor het eerst achter een loopwagen gezet. En hier het resultaat:

Ben echt zo trots op hem, ik had nl gedacht dat hij gelijk zou vallen, maar dat is helemaal niet gebeurt!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wauw wat knap allemaal zeg!!! Ik heb ook zo’n filmpje van Eva hihihi maar die was 7 maanden :-S Nummer 3 mag niet zo snel gaan hier hihihihihi Heeeeeeeeeeeeeeeeel erg leuk om te zien hoor dat filmpje!

groetjes, Els

Nou ik krijg 'm echt met geen mogelijkheid geopend.
Dennis en ik hebben al van alles geprobeerd.
Eind mei hebben we vakantie, mogen we anders dan in het echt komen kijken?

Ja hoor, tuuuuuurlijk mag dat. Gezellie !
Ik zal me broertje de pc wizkid eens vragen hoe het kan dat je het filmpje niet kan zien.

Oké afgesproken wij komen eind mei naar jullie toe.
Hihi Denn weet nog van niets maar hij vind het wel leuk hoor want hij heeft het er telkens over; we zouden toch nog bij die ene van ikkeben langsgaan?

Whahaha Die ene van ikke ben ?