Kiezen/sprong/beiden?

Hoi Meiden,

Jack heeft een periode van wat minder goed slapen. Niet iedere nacht, maar af en toe.
Hij is dan niet echt heel erg overstuur maar ligt wat te piepen/jengelen/beetje huilen. Dan is het weer even stil en begint het weer. Zijn hoektanden zijn door, en 1 kies. Er zitten nog 3 kiezen aan te komen, ik zie dikke bulten in zijn kaak, en hij zit continu op zijn vingers te buiten/kwijlen…jullie kennen het wel…
Als ik hem chamodent of pcm geef slaapt ie uiteindelijk weer verder. Dit kan wel even duren…

Maar hij zit ook in een sprong ( hij is 62 weken) dus ik dacht; misschien kan het daar ook van zijn. Hij komt ook wat moeilijker in slaap ( nog kletsen in bed) en wordt vroeger wakker ( dit herken ik nog van de vorige sprong).

Wat denken jullie? Als het zijn kiezen zouden zijn, zou hij dan echt krijsend wakker moeten worden? Als het een sprong is geef ik die pcm dus voor niks, dat vind ik ook naar.
Het is volgens mij geen uitproberen want hij gaat niet krijsen zodra ik wegga na een speentje of zo. En hij heeft het ook niet iedere nacht.

Hoe lang duurt het wel niet voor die kiezen eens door zijn? Hij heeft er denk ik al 2 of 3 weken last van…

Een heel verhaal…

Groetjes van Christa

Tja lastig, kiezen zullen het inderdaad wel zijn. Veel laten buiten op vanalles en nog wat zoals bv soepstengels ed. Als dit lekker samen valt met een sprongetje ( zul je dan net zien ook he ) dan is dat inderdaad vervelend., maar inmiddels weet je dat hier ook weer een einde aan komt. Niet dat het dat voor nu even makkelijker maakt hoor. Die kiezen kan wellicht even duren, laat maar lekker veel knabbelen.

Succes hoor !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh jippie!! Lekker alles tegelijk!

Nou ik kan je zeggen hier is het ook flink bal. Inderdaad keizen die door komen en lekker verkouden plus nog de peuter-pubertijd… Je kunt je hart hier op!

Anna heeft er ook nachten tussen zitten dat ze niet goed slaapt en erg hangerig is. Vaak heeft ze dan ook koorts en kan een pcm goed helpen haar rustig te laten slapen. Als ze de nacht door moet komen geft ik 240mg pcm en als ze er overdag ook nog last van heeft geef ik haar 120mg pcm. Ook geef ik Chamodent, maar het niet het idee dat dat helpt. Wel voor even moet ik zeggen.

Zolang ze 's nachts niet heel erg hard moet huilen en binnen een par minuten stil is, laat ik haar gewoon liggen.

Een ding is zeker het gaat een keer voorbij!!

Ja heel fijn dat alles tegelijk komt. Het begon met BMR-ellende, toen een virus eroverheen ( hoge koorts en overgeven) en nu dit weer…
Maar ik vind wel dat het lang duurt eer die kiezen door zijn hoor! Ik zie nu wel al wit door het tandvlees en voel de vorm al van de kies ( ieh!) maar hij is nog niet door. Hoop dat het volgende week wel het geval is, dan gaan we op vakantie…

ALs hij snachts huilt geef ik hem een speentje, maar ik moet zeggen dat dit momenteel niet zo goed helpt. Hij is dan toch wakker en je hoort hem dan af en toe een beetje huilen. Uiteindelijk ( maar dat kan best wel een tijd duren) valt ie dan weer in slaap. Ik gebruik ook nog dentinox en dat lijkt wel even te helpen.

Wat betreft sprongetjes en 's nachts huilen, waar doe je goed aan. Ik wil hem niet aanwennen dat ik continu naar hem toe kom in de nacht, maar in zo’n sprong zitten is toch naar voor die kleintjes? Of zou hij niet wakker kunnen worden in de nacht van een sprong?

Het GAAT een keer over…

Groetjes van Christa