Hoi Meiden,
Jack heeft een periode van wat minder goed slapen. Niet iedere nacht, maar af en toe.
Hij is dan niet echt heel erg overstuur maar ligt wat te piepen/jengelen/beetje huilen. Dan is het weer even stil en begint het weer. Zijn hoektanden zijn door, en 1 kies. Er zitten nog 3 kiezen aan te komen, ik zie dikke bulten in zijn kaak, en hij zit continu op zijn vingers te buiten/kwijlen…jullie kennen het wel…
Als ik hem chamodent of pcm geef slaapt ie uiteindelijk weer verder. Dit kan wel even duren…
Maar hij zit ook in een sprong ( hij is 62 weken) dus ik dacht; misschien kan het daar ook van zijn. Hij komt ook wat moeilijker in slaap ( nog kletsen in bed) en wordt vroeger wakker ( dit herken ik nog van de vorige sprong).
Wat denken jullie? Als het zijn kiezen zouden zijn, zou hij dan echt krijsend wakker moeten worden? Als het een sprong is geef ik die pcm dus voor niks, dat vind ik ook naar.
Het is volgens mij geen uitproberen want hij gaat niet krijsen zodra ik wegga na een speentje of zo. En hij heeft het ook niet iedere nacht.
Hoe lang duurt het wel niet voor die kiezen eens door zijn? Hij heeft er denk ik al 2 of 3 weken last van…
Een heel verhaal…
Groetjes van Christa