Kiezen of griep.Iris is ziek

Hallo.
Moet even mijn ei kwijt hoor.Mijn kleine meissie is zo ziek.Ze heeft ruim 39 graden koorts en ze wil de hele dag met me knuffelen en door me gedragen worden.Het kan een griepje zijn of haar kiezen want ze heeft 4 enorme bulten op haar tandvlees en ze kwijlt op een dag 3 truien drijfnat.
Nou moet ik morgen werken en dat vindt ik helemaal niet leuk.Als mijn kinderen ziek zijn wil ik gewoon thuis zijn.
Nou ja we komen de dag wel door.
Groetjes Eljada

He, das vervelend.
Klinkt idd wel een beetje als kiezen.
Sterkte morgen, ik ken het gevoel

Groetjes Mim

Hè bah, wat vervelend!
Nou maar hopen dat het morgen wat beter gaat met haar!
Sterkte!

Groetjes, Bianca

hallo,
bedankt voor jullie reacties hoor.Toch weer even leuk.
Iris heeft gelukkig vandaag geen koorts meer maar ze wil niks eten of drinken.Nou ja,mag van mij ook wel een dagje hoor.Ze heeft wel een waterijsje gegeten en een pakje taxi gedronken dus maak ik me niet zo veel zorgen.Hopelijk is ze morgen weer de oude.
Ze heeft ons trouwens wel de hele nacht wakker gehouden met huilen trouwens maar dat zijn we nog wel een beetje gewend(al baal ik er wel van hoor).Nou vanavond lekker expeditie robinson kijken en dan hopelijk lekker vroeg slapen!
groetjes Eljada

Hier zijn ze ook allebij ziek, jordy net weer beetje aan de betere hand maar roy vandaag hoogekoorts en verschikkelijk verkouden… sterkte

Tries

Liefs Tries

Ja, het hangt echt in de lucht.
Ik hoor het van iedereen.
Kinderen die ziek zijn en die nog steeds last hebben van het terugzetten van de klok.

Sterkte allemaal met de zieke kids

Groetjes Mim

wat zielig , ik hoop dat die kleine Iris snel beter word. beterschap.

bianca.

Hallo
Ik ben erachter hoor,wat ze had/heeft.Namelijk spruw!Ze heeft een paar witte plekjes in haar mond.Ik ben al druk alles aan het uitkoken en in de weer met bessensap.We zijn vorige week naar Ballorig geweest.Ik denk dat ze het daar ergens opgepikt heeft,want ze stopt echt alles in haar mond!
Bedankt voor jullie medeleven!
Groetjes Eljada
P.s heeft er nog iemand een tip?Ervaring met spruw?

Sprew is erg vervelend, geef je nog borstvoeding. want dan kan je het via je tepel in de mond krijgen van je kindje. Maar meestal duurt het niet zo lang voordat het over is. Heel veel succes

ja ze hebben het bij mij allebij gehad, kreeg van de huisarts medicijnen en moest het aan tippen, flessen en spennen elkedag uitkoken dan moet het weer over gaan wel ff mee naar de huisarts gaan hoor

ze kunnen daar erg last van hebben ja sterkte

Tries

Liefs Tries

Hallo,allemaal.
Het was alweer een tijdje geleden hoor van die spruw.Het is vanzelf overgegaan.Had wel de huisarts gebeld maar volgens de assistente was er geen medicijn voor nodig.Ik heb wel wat bessensap gebruikt om haar mondje te spoelen.Dat hielp ook goed.
Maar bedankt voor de tips nog hoor!
Groetjes Eljada.
P.s ik geef geen borstvoeding meer hoor!

Gelukkig maar dat het nu beter gaat… ALvast fijne feestdagen…

Ammetjeheuu