Kiezen krijgen

Bij Nanik is er inmiddels 1 kiesje boven doorgekomen. Ze had er best wel last van.

Nu komt de 2de eraan. Hij is nog niet door en ze is er echt beroerd van.
Wat een drama is dat zeg. Ze is echt haar zelf niet. Overdag is niets goed ze is constant aan het steunen en piepen. Zo zielig. Slapen is ook een drama zowel overdag als 's nachts.
Net moest ze zo huilen dus hebben we haar maar een paracetamol gegeven.

Hebben jullie nog een paar goede tips. Ik gebruik nu chamodent maar volgens mij helpt dat maar eventjes en hadden jullie kindjes er ook zo last van.

Groetjes
Bianca

hoi,

ik denk dat je weinig meer kan doen dan dat je nu al doet paracetamol geven als ze niet lekker zijn en gewon doorgaan met de chamodent druppels
ze moeten er even door heen het komt allemaal wel goed

Ik gaf ze alleen paracetamol voor s`nachts, zodat ze dan toch lekker sliepen en dat scheelde dan overdag toch ook een stukje. Verder gaf ik ze veel te knabbelen, lekker veel bijten op vanalles en nog wat, soepstengels, rijstwafels enz O en ik gaf ze dentinox.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hoi, hier net zo! Dr eerste kiesjes en t zijn er gelijk 2, zo zielig! Vorige week heeft ze flinke koorts gehad, 2 dagen, de rest van de week was t hangen en huilen, kreunen en steunen. Laten we het over die spuitluiers maar niet hebben…
Gaf haar 120mg zetpilletjes (3 per dag en niet langer dan 2 dagen achter elkaar). Hoorde afgelopen zondag pas van Dentinox en dat zijn we dus gelijk gaan doen. Kreeg ook de tip om vooral koud drinken te geven, omdat ze ook wat last van de keel kunnen hebben. (warme fles moest ze idd niet), Ijskoud fruit vind ze ook lekker en sabbelen op een koud nat washandje.
Vandaag heeft ze eindelijk weer wat beter gegeten, maar volgens mij zijn die krengen nog niet echt door!
Succes Bianca!

Nou hier is die gisteren doorgekomen.
Ik voel echt een puntje erdoor heen komen en ze is weer helemaal happy.

Gelukkig maar

Doei
Bianca