Kiesjes?

Minke is erg dreinerig de laatste dagen, veel huilen, slechter eten en wil alleen maar op schoot en getild worden. Gewoon echt uit haar doen. Ze heeft geen koorts ofzo hoor maar ze is niet happy merk ik. Nu kwijlt ze ook best wel en heeft ze de hele dag haar handje ( vingers) in haar mond. Is dit de leeftijd ( bijna 2) dat de ( laatste) kiesjes doorkomen? Ik dacht dat dat rond 3 jaar was…maar ik kan geen andere reden bedenken waarom ze zich zo voelt. Normaal is ze heel vrolijk ( afgezien van haar peuterpuber-buien waar ik hier weleens over klaag ) dus vind het ook echt sneu.

De laatste 4 kiezen komen vaak rond het 2e jaar, dus het zou heel goed kunnen dat Minke hier last van heeft.

Groetjes,
Sandra

Ik vroeg me ook al af wanneer de laatste kiezen moeten doorkomen. Nick is 20 maanden en moet nog de hoektanden en 4 kiezen… Elke keer weer denk ik dat ze er door komen (dunne luiers en hangerig) maar helaas

Groetjes Bianca

Indd komen de laatste kiesjes rond het tweede jaar, maar Dylano was met alle tanden vroeg en heb het idee dat het gemier met zijn laatste kiezen ook weer is begonnen

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Morgan heeft ook hangdagen gehad en steeds liep ze met haar hand op der wang en auw te roepen. 2 dagen ook verhoging 's avonds dus ik denk dat wij ook de voorboden hebben.

Groetjes,

Michèle

Hier afgelopen maand ook onrust gehad overdag, alleen maar mama willen, wang slaan, oortjes prikken, geen yoki meer willen drinken. En in die maand zijn er weer twee kiezen doorgekomen. Hij hoeft nu alleen nog de laatste twee bovenkiezen en is dan eindelijk klaar. Hij wordt in juli 2, dus het kan maar zo dat Minke inderdaad bezig is met haar laatste kiezen. En die kiezen zijn gemene dingen als ze door moeten komen…

Ja volgens mij hebben ze er inderdaad flink last van, tenminste nu ik jullie berichten lees denk ik zeker dat dit haar dwars zit ( en Morgan ook dus waarschijnlijk) arme meissies!

ja echt zielig he Linette, Ik zou het zo overnemen van ze. Morgan slaapt dan ook echt alleen als ze een pcm gehad heeft. Gelukkig is het maar 2 nachten als ze rommelen en dan weer even dop en dat tot ze echt door zijn.

Groetjes,

Michèle