Kiesjes...auwwwuuwuwuw

ow gerum die kleine heb echt pijn, stuk boterham dan wil ze kouwe… en grijpt ze haar wang vast en moet ze kei hard janken, ze heeft wel honger maar het doet mega pijn
4 tegelijk komen er door, nu hebben we al die druppies gehaald, bijtring, nog meer foefjes die ik er op los kan laten , om de pijn wat te verz8ten???

Baby geboren

Zetpil.

En het kan heel lang duren voor die krengen door zijn Wij zijn gelukkig klaar.
Ik haalde de korstjes van het brood af tijdens het tanden en kiezen krijgen anders at hij heel zijn boterham niet op.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

wat voor druppels gebruik je? bij rico werkte chamodent in ieder geval ook niet. dat homeopatische spul dan he. ik heb toen Dentinox gehaald en dan een half uur VOOR het eten erop doen in ieder geval niet minder dan 20 min van tevoren.
dan ging het eten redelijk. Ik had ook zetpillen in huis voor het geval het echt brullen was…
verder kun je weinig doen. bijring in de koelkast leggen helpt ook wel maar ik zou de korstjes even laten voor wat het is, en uberhoudt de harde dingen. gewoon wat zachte dingetjes gebruiken zolang ze zoveel pijn heeft

Gewijzigd door - MamavanRico op 28 Oct 2010 09:01:01

Ach zielig! Die ellendige tanden en kiezen ook… }
Ik kan niet veel meer verzinnen dan je zelf al doet en de andere mama’s hebben aangevuld, maar wel sterkte voor die kleine meid, hoop dat ze maar gauw doorkomen! (en voor jou…hihi sprong en kiezen…dubbelop )

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

ja zetpillekes doe ik ook hoor, nou moet ik zeggen dat ze vannacht goed heeft geslapen en vanmorgen waarrempel ook haar papfles weer opslurpte … heb er een pcm in gedaan en nu is ze op het kinderdagverblijf heb de danone maar meegegeven want yogurt spuugt ze altijd uit en eierkoekkies… ik zei al probeer maar gewoon wat ze eet, die druppels ook meegegeven… dus hopelijk gaat het vandaag beter, maar goed ze heb daar ook vollop afleiding …

Baby geboren

Ja heel zielig die rot dingen, maar het is maar goed dat ze alle 4 tegelijk komen anders loop je maanden met een kind met pijn. Is ook niets! Zielig hoor! Sterkte iig! En vergeet niet, ook hier kom je doorheen!

Kan je jammer genoeg niet helpen… bij Senne waren ze er ineens

Ze heeft nu last van de hoektanden… dat dan weer wel

Sterkte met de kleine meid!

Groetjes van Sascha en Senne

hoi ladies, … ja mijn moeder zei ook al, dat ik er nooit last van heb gehad, ik had ze gewoon ineens allemaal in me mond staan…

maar ja goed … nu krijgt ze er een hoop dus zijn we er ff weer vanaf, hopelijk !

Baby geboren