Kiesje als eerste tandje

hallo,
Mijn dochter is nu bijna 6 maand. En ben van hetweekend erachtergekomen dat ze een kiesje doorheeft. Het is natuurlijk veel te vroeg voor een kiesje, maar heeft iemand meer ervaring hiermee. Tandjes voor heeft ze nog niet door. Dus dit is haar eerste tandje.
carolien

Wauw, da’s inderdaad bijzonder. Heeft ze er geen last van gehad? Hier heeft de kleine nog geen kiesjes, maar de rest van de tandjes komt ook niet in volgorde door in ieder geval. De eerste kwam met zeven maanden door. Het maakt niet uit hoe ze doorkomen en welke er eerder of later is heb ik me laten vertellen. Als ze twee jaar zijn en nog helemaal geen tandjes hebben is er pas reden tot zorg.

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ja, ze had er wel degelijk last van. Maar was niet vervelend. Heeft wel lang geduurd achteraf. Erg slecht drinken. Maar nu de kies erdoor is drinkt ze echt als een gek. Volgens mij wil ze alles inhalen. HAHAHAH

hoi hoi,

het komt meer voor dat de onderste snijtandjes eerst komen, dan de bovenste enz enz. Dit vind ik wel heel bijzonder Ben blij dat het in ieder geval over is

Groetekes!