Kiekeboe

sinds ze dus verlatingsangst heeft gehad, nou ja dat is een groot woord want t heeft maar een paar dagen geduurd. maargoed sindsdien dus, doen we heel vaak het kiekeboespelletje. ze vond t elke keer weer prachtig en schaterde het uit. en t wordt nu dus alleen maar leuker want ze begint t nu dus zelf ook te spelen.
ze legt d’r handjes op d’r ogen (zoals ze ook in d’r oogjes wrijven wanneer ze moe zijn, maar dan dus zonder wrijven, is het nog duidelijk??) en trekt ze dan ineens weg. eerst dacht ik alsof ze deed dat ze moe was maar toen zei ik zelf een keertje kiekeboe en ze schaterde het helemaal uit. nu is het dus echt elke dag omstebeurt kiekeboe spelen. echt geweldig leuk!! moest t even delen hoor, vind t zo leuk.

liefs,
Rinske

Ha ha ha hier is dat ook spelletje nummer 1. Morgan speelt het met ons met een muur of zo. Dan gaat ze achter de muur zitten en dan steekt ze haar hoofdje er achter vandaan en dan gaat ze weer terug en zo door en als ze dan zichtbaar is hoor je keke of huhuhuh van kijk nou. En dan schattert ze het uit, zeker als wij dan ook kiekeboe zeggen.

Groetjes,

Michèle

geweldig toch? vind t echt zo superleuk dat ze echt dingen gaan overnemen. zo heel af en toe zegt ze er zelf ook kiekiekie bij nou dan is het helemaal dolle pret.

liefs,
Rinske

ha ha ha een kinderhand is inderdaad zo gevuld.

Groetjes,

Michèle

Ooooo meid, kan me voorstellen dt je dat leuk vindt! Dat Lindsey ook echt meedoet en haar handjes voor haar ogen doet, dat is toch LIEF! Echt wel! Eva heeft niet zo heel veel met kiekeboe spelen moet ik zeggen, die heeft weer andere spelletjes. Zoals mama o-ve-ral achterna komen. En de deuren open en dicht doen! Geniet ervan Rinske, is echt zo lief dat ze meedoet. je zou haar toch zo opeten dan he?

Groetjes Rainbow, trotse mama

ja t is echt supervertederend, hoe ik me op zo’n moment ook voel dat is echt iets waar ik echt gelukkig van kan worden. haha en t mama overal achterna gaan heb ik hier gelukkig nog geen ‘problemen’ mee, ik geniet volop van de periode dat ze zich nu wel zelf kan vermaken maar nog niet kruipt.

liefs,
Rinske

haha, wat lief!
met die handjes
rico deed het gisteren toevallig met zn boekje een paar keer, had ie een boek opengeslagen hield ie voor zn gezicht en toen ik zei kiekeboe deed ie dat boekje weg, daarna deed ie het zelf en zei ipv kiekeboe: ej!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

echt geweldig hoor die kleintjes.
blijf het zo ontzettend mooi vinden die ontwikkelingen, echt genieten! of klink ik nou heel erg sentimenteel haha

liefs,
Rinske

Ja, klinkt sentimenteel. Maar niet erg, dat herkennen we wel!

Lief, dat Lindsey zo schattig kiekeboe speelt. Logisch dat je daar blij van wordt, ik snap het hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nee hoor meid helemaal niet. Ik sta te janken bij het zien van een stel oude mannen das pas emo zijn.

Groetjes,

Michèle

hahaha dat is waar, jij wint

liefs,
Rinske

ha ha ha dank je wel.

Groetjes,

Michèle

Ook hier zijn de deuren favoriet
kiekeboe doet dylano met een grodijn waar hij doorheen kan kijken

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

wat leuk wat leuk zo lief die kleintjes he!!
kailani lacht om elk geluitje ma kiekeboe snapt ze nog niet helemaal

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hier is kiekeboe ook een favoriet spelletje van Tim. Hij schatert het helemaal uit als we dat met hem spelen. Als we hem een dekentje geven dan gaat hij het zelf doen. Dat houd hij de deken omhoog en dan weer naar beneden en gaat heel hard lachen. En dat gaat dan achter elkaar zo door met omhoog en naar beneden doen.

Logisch hoor dat je zo aan het genieten bent, het is ook superleuk al die ontwikkelingen en dingen die je meemaakt met je kleine.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Lilypie

Komt vanzelf femke, voor je het weet zit ze ook hard te lachen om je kapriolen. Ik betrapte me er op dat ik gister bij een draaiorgel gek stond te doen voor morgan en dan te bedenken dat ik me doodgeneerde vroeger als mijn moeder dat deed…

Groetjes,

Michèle

@michèle k zie je al helemaal staan hahhaha en indd onze moeders mochten dat vroeger niet

Liefs Michelle

ja idd…
in de winkel dan aan de kassa wachten sta ik allemaal rare geluiden te maken en die mensen om me heen moetten ook gedacht hebben wat een gek

Ha ha ha ja of wat ee schattige moeder. vraag me eerder af wat onze kids van ons denken dan…

Groetjes,

Michèle

ja dat zou ik ook wel eens willen weten!!
soms kunnen ze ook echt zo kijken wat doe je toch