Kid car

Ik ben zo superblij. We hebben gister een kid kar aangeschaft. Die kun je aan je fiets koppelen maar ook als duo kinderwagen gebruiken. Ik ben helemaal gelukkig ermee en mijn dochtertjes zitten zooooooooo lief naast elkaar te ptaten en te lachen. Hij was peperduur maar ik ga er denk ik geen spijt van krijgen.

Groetjes van een blije mama

Het lijkt mij ook super handig maar idd erg duur. Misschien als hier een 2e komt dat we er ook 1 aanschaffen.

Liefs en dikke kus brenda en charissa

Wat leuk en handig vooral!

Heel veel plezier ermee!

Dat lijkt mij een super leuk en handig ding. Alleen zou ik toch een beetje bang zijn om hem achter de fiets te hangen ivm blinde autobestuurders om dat ie lager dan auto s zijn?Ivm auto s die achteruit uit parkeer vak of oprit rijden die misschien wel haast hebben Ik zou dan niet te veel over drukke wegen durven rijden. Maar ja ik denk misschien wel nu overdreven onrealistisch. Wel als ik mensen ermee zie fietsen vindt ik het wel erg leuk uitzien. Zie ook vaak kinderen erin heerlijk slapen. Maar ja natuurlijk als moeder kijk je dan wel 100 keer zogoed uit. Kan me voorstellen dat de kinderen en jij het super vinden. groetjes chantal

Chantal

Oh ik vind dat altijd zulke schattige gezellige karren! Geniet er maar lekker van!

Groetekes, Sje

Dat is inderdaad zo chantal dat het best gevaarlijk kan zijn op drukke wegen.
Ik ben dat niet van plan omdat ik er hetzelfde over denk. Ik gebruik hebm alleen op fietspaden en met een vlag erop zodat die boven het verkeer uitsteekt. En ik gebruik hem als duokinderwagen om Joyce naar de peuterspeelzaal te brengen en Amy ook meegaat. Zitten ze heerlijk samen en beschermt tegen regen en wind.

Miranda

Ja miranda dat is inderdaad een super slim idee van je de vlag! Fijn dat ze beschermd zitten tegen regen en wind. Ik vind die karren ook echt leuk en praktisch als ik ze zie. Zelf heb ik er geen.groetjes chantal

Chantal

Ik heb het ook heel lang uitgesteld omdat ze zo duur zijn.
Deze was 600 euro maar bert zei dat hij er ook 1 had zien staan van 150 euro.
Alleen weet ik niet of je die ook als kinderwagen kan gebruiken.

Ik vond het zo een gekluns twee kinderen op me’n fiets, dat hoeft nu gelukkig niet meer

Ziet er wel heel gelikt en moi uit! Super! Zelf ben ik niet zo van het fietsen (lees: ik heb geen fiets ), maar kan me voorstellen dat je erg blij bent met zo’n kidcar!

Ik zal hem denk ik vaker als duo kinderwagen gebruiken als aan de fiets koppelen

hey hey

Ik vind het bij mij in de buurt wel een eng idee zo´n kid kar. Je ziet ze hier ook wel heel erg weinig eigenlijk.

Ik krijg aan het eind van de mnd mijn bakfiets zo eentje met 2 wielen voor daar ben ik zoooooooooooooooooooooooooo blij mee.

Ik ben altijd zo aan het uttelen met mijn kids op de fiets milan achterop (maxi cosi drager) en julia voor en dan ook nog mijn spullen mee zien te krijgen…pfffff een heel gedoe.

Hahahaha nu heb ik zelf ook geen rijbewijs volgens mij tegenwoordig een zeldzaamheid dus een bakfiets geeft mij wel heel erg veel vrijheid.

Zijn er meer mensen die ervaring hebben met een bakfiets???

groetjes titsia

Inderdaad ook erg leuk zo’n bakfiets.

ja lijkt mij ook wel erg makkelijk…

En watte, geen rijbewijs ???
Hihi plaag je maar hoor, heb hem zelf ook pas twee jaar dus was ook heel laat.
Ben je wel van plan te gaan lessen Titsia ?

Wij hebben wel een auto maar die gaat mijn vriend gebruiken voor zijn werk en een tweede auto vinden we te duur. Vandaar deze oplossing.

Oh super hoor, hier zie je zo ook zoveel!
Veel plezier ermee!

Groetjes Nathalie & Co

leuk zeg miranda!
Vindt het er altijd zo grappig uitzien he!

veel plezier ermee

groetjes Gytha

hey miranda,

ne ik moet geen rijlessen meer nemen hahahaha ik ben een gevaar op de weg… ff een voorbeeld van hoe mij lezzen gemiddeld verliepen

Ik reed op een rustige weg en er vloog een meeuw langs mijn raam… Ik natuurlijk kijken waar dat beest naartoe ging en dus helemaal niet meer opletten wat ik aan het doen was Mijn instrecteur heeft me een tik tegen mijn hoofd gegeven (is familie hahaha) omdat ik zo op die meeuw aan het letten was en geen oog meer had voor de rest.

Ik vind het ook niet leuk om te rijden dus houd het lekker op fietsen denk ik voor mij en de rest van de weg gebruikers een veiliger idee hahaha

Hihi ach ja met lessen en afrijden maak je soms gekke dingen mee. Ik moest afrijden na, JAWEL, 40 LESSEN en moest aan het begin de richtingaanwijzers aan en uit doen. Die kon ik niet meer vinden en liep maar te gassen
Ik dacht al gelijk : dit wordt niets meer maar gelukkig keek die man er doorheen en zag hij dat de zenuwen erg hoog opspeelde. Uiteindelijk toch geslaagt.

Maar als je autorijden niet leuk vind is een bakfiets een uitkomst