Kevin ziek afspraak kno arts

Hoi,

Nou kevin is nu vor de tweede keer ziek binnen 2 weken tijd
heeft 2 weken terug de griep gehad en was flink verkouden,af gelopen vrijdag was ie alweer niet lekker.

Had zaterdags hoge koorts onder zijn oor was het flink dik en had er pijn aan bleek een oorontsteking te hebben klaagde ook over veel pijn.

Zondag nacht de halve nacht op geweest had druk op het oor en veel pijn,'s morgens was hij best laat wakker,bleek hij een loop oor te hebben,kreg er niks voor,dinsdag rond de middag kwam er iets blauws en mee ja hor zijn buisje dus ik de knoarts gebeld waar hij 2 jaar geleden is geholpen,kreeg meteen een recept van druppels voor hem.

Daar wacht de huisarts mee zei de assistente,vond ik erg bvreemd

Gewijzigd door - lieke33 op 17 Apr 2009 17:21:56

Kan dat kwaad dat zijn buisje eruit is??

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Kan geen kwaad alleen moet ik hem wel in de gaten blijven houden nu,als hij weer niet goed hoort krijgt hij weer buisjes

Ah arm schaap. Lijkt me ook niks voor zo’n mannetje hoor.

Groetjes,

Michèle

Ja baal er zelf ook flink van,maar als ik sommigen hoor heeft kevin geluk want soms gaan ze na een jaar eral uit

Lilypie 6 - 18 Ticker

Hoe lang hebben ze bij hem gezeten dan??

Groetjes,

Michèle

Ja inderdaad, normaal zijn die er rond het jaar uit. Dus als ze er bij Kevin al 2 jaar in zaten, is best een behoorlijke tijd!

Beterschap voor de kleine man.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 02 Apr 2009 10:48:55

2 jaar hebben ze gezeten

dankje sje hij speelt al wel buiten maar gaat nog niet naar school was gister effe buiten gewest weer een witte snuit en was moe

[img]http://my.lilypie.com/MDoPp2.png" alt

[img]http://my.lilypie.com/A09xp2.png" alt

hey bah wat naar voor kevin!
Alle beterschap gewenst voor hem!

groetjes gytha

Hoi

Wat zou hij een pijn hebben gehad zeg!
Ik dacht dat buisjes altijd bleven zitten (lekker slim)
Amder van 4 hier die zeurde dat ze pijn in haar buik heb en niet lekker is nou ik dus geen paashaas(chocolade)vandaag voor jou(ineens over)
Wat denk je dacht ik niet bij na wou ze gewoon haar brood niet grrrrr
ik trapte er gewoon bijna in!
Beterschap voor je zoontje!

afspraak is binnen en vind het snel natuurlijk

disdag kan hij al terecht

Da’s fijn, redelijk snel tenminste. En krijgt 'ie dan een nieuw buisje ofzo?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

mriek we moeten het afwachtenik hoop het wel voor hem nu is het niks hij heeft l 3 weken en loopoor

Och jeetje, wat naar. Ben je dan vandaag geweest?

Groetjes!

Ben geweest gister en hij heeft nieuwe oordruppels gekregen en volgende week terug komen

Ben je er tevreden mee?

Groetjes!

Ja ben wel tevreden ,zijn oorjte is schoongemaakt,vor de rest afwachten nu,veel kunje er toch niet aan doen zei de kno arts.

Nu drupelen en we wachten af,

Hopen dat het lekker goed blijft gaan dus. Succes met je mannetje want steeds ziekjes is ook niet leuk voor zo`n manneke. ( ook niet voor papa en mama natuurlijk )

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

dankje asje mijn man blijkt dezlefde drupels te hebben,hij zegt met een paardagen merkje het

oogdruppels die voor oordrupels doorgaan

Oké, nou dan hopen we op snel herstel hè. Ik duim!

Groetjes!