Kevin lag 1 dag je in het ziekenhuis

Hoi,

Kevin heeft eendagje in het ziekenhuis gelegen,hij had 5 zulke slechte kiezen die door de kaakchirurg zijn verwijderd.

Dat is minder zeg
Hoop dat het snel beter gaat met hem

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

hij begint al aardig op te knappen,begint al wel weer te eten maar gaat nog niet echt van harte veel vla en pap brood probeert hij nu ook wel

5 kiezen dat is niet niks zeg.
beterschap met je mannetje.

Groetjes Marianne mama vanRuben

Jeetje, heftig voor hem hoor! Hoe kan dat nou, zoveel?? Hebben ze dat ook gezegd of weet je zelf hoe het zou kunnen? Het waren nog melkkiezen hopelijk. Sterkte.
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

ja door flesje en antibiotica kuurtjes

Och jetje, dus toch maar gauw stoppen met de fles.
Helaas heeft ook Manon haar derde kuur inmiddels…

Gelukkig knapt hij alweer wat op!

Tessie

dat flesje heeft hij een aantal maanden in bed gehad gelukkig krijgt hij ze al heel lang al niet meer

Wat jammer dat het ook door een flesje komt…
Een kuur kun je niet (altijd) vermijden.
Wij geven Joel altijd een tuitbeker mee in bed met water.
Nooit een fles in bed gehad en nooit zoetigheid.
Hij weet dus ook niet beter.
Ik heb wel vrienden die hun kinderen zoet drinken meegeven in bed. Ik begrijp dat niet, die kids zijn al 7 en 4. Die kun je toch uitleggen dat het niet goed is??
Nou, hopelijk heeft Kevin het nu achter de rug allemaal en kan hij weer sparen voor een gezond gebit. We duimen voor je Kevin!
Groetjes, Mariëlle en Joël

Lilypie Tweede Ticker

Lilypie In verwachting Ticker

vanmij krijgen ze nu ook water geen zoete troep meer mee inbed want ik weet wat de gevolgen zijn ze krijgen een heel slecht gebit

Ach wat sneu van Kevin. Waarom kreeg hij eigenlijk antibiotica?

Ik hoop niet dat dit rot overkomt hoor, maar waarom overweeg je niet eens om met je kinderen naar een osteopaat ofzo te gaan. Gedragsproblemen komen namelijk heel vaak voort door lichamelijke problemen. Ik las dat je in Kampen woont. Daar is een hele goede chiropractor. Die meer dingen doet dan alleen maar chiropractor hoor. Ze zit aan de burgwal 105. Ik ben er met mijn kinderen ook geweest en de oudste had zeer zeker op het speciaal onderwijs gezeten als ik haar niet had laten behandelen. We zijn nog niet uit behandeld, maar nu gaat het redelijk. Komt in ieder geval gewoon mee op het reguliere onderwijs.

Het gaat me gewoon aan het hart dat er zo aan kinderen wordt getrokken. Je had er al eerder over dat je beide kids een achterstand hebben. Nu krijgen ze daar waarschijnlijk extra oefeningen voor maar straks hebben ze een lichamelijke beperking waardoor het zo moeizaam gaat en dan belast je ze er alleen onnodig mee. Terwijl je ze gewoon kan laten behandelen en wij krijgen alles vergoed van de verzekering.

kevin heeft anti biotica gehad voor oorontstekingen en fikse verkoud heid

ik naar een osteopaat nee bedankt,danny heeft zijn gedragsproblemen dat komt niet door lichamelijke problemen hoor hij heeft zuurstof tekort gehad bij de geboorte en kevin heeft alleen en achterstand met praten,die krijgt nu logopedie. daar gaat het heel goed mee hij praat steeds beter

danny word nu getest om tye kijken wqat hij nu precies heeft,kevin doet danny weleens na dat doen alle kids en kevin heeft een pittig karakter

dit schreef jij ook;

Het gaat me gewoon aan het hart dat er zo aan kinderen wordt getrokken. Je had er al eerder over dat je beide kids een achterstand hebben. Nu krijgen ze daar waarschijnlijk extra oefeningen voor maar straks hebben ze een lichamelijke beperking waardoor het zo moeizaam gaat en dan belast je ze er alleen onnodig mee. Terwijl je ze gewoon kan laten behandelen en wij krijgen alles vergoed van de verzekering.

er word niet aan mijn kids getrokken daar ben ik zelf nog bij,wat heeft lichamelijke beperkingen daar nu weer mee te maken
als er uit de test blijkt wat er met danny is word hij goed behandeld dus een osteopaat vind ik echt niet nodig zie het nut er eigenlijk niet van in.

mijn ouste zit op speciaalonderwijs dar doet hij het prima en kevin gaat vanuit het mkd waar schijnlijki naar een andere school voor spraak taa en daarna naar gewoon onderwijs

Gewijzigd door - lieke33 op 30 Nov 2006 15:57:41

Gewijzigd door - lieke33 op 30 Nov 2006 16:17:13

Gaat het al beter weer met je ventje ? Beterschap manneke !

het gaat veel beter een stuk beter zelfs hij eet alweer wat meer,soms heeft hij geen zin in brood dan krijgt hij pap maar vla gaat er nu net als in als koek .
hij eet zo 2 bakken leeg vlees zal nog wel niet lukken is te hard

Och wat sneu!!

Hoe doet hij het bij de tandarts??

Demi heeft er gisteravond ook 1 moeten laten trekken

Groetjes Nathalie & Co

nathalie hij is zeer angstig voor de tandartws dus moeten naar byzondere tandheelkunde

Oh daar loop ik met demi ook, bij de kindertandarts…

Maar nu had ze zo’n pijn dat hij er toch echt uit moest…

Groetjes Nathalie & Co