Wij hebben een kat gehad en ik moet zeggen dat die beesten meer rommel maken dan ik ooit voor mogelijk had gehouden!
Overal vond ik korreltjes grind uit de kattenbak die hij per ongeluk meenam onder de pootjes als tie op de bak geweest was. Ook op het aanrecht… (ieeek) de tafel, meubels etc… Buiten dat heeft ie ook onze gordijnen geruïneerd en hij ging steeds op en in ons bed en dat van de kleine liggen.
Ik zeg altijd maar, een hond kun je leren in zijn mand te blijven, met een kat is dat onmogelijk of je moet ze naar buiten doen, dus vind je ook overal hun rommel en haren.
Ik zie het ook bij mijn schoonouders, hebben destijds 2 schattige jonge poesjes meegenomen en die zitten met de handen in het haar want de gordijnen zijn eraan gegaan, op de (dure) leren banken zitten krassen, overal haar, de ramen zijn op kat-hoogte smerig en een bos bloemen hoef ik niet meer voor ze te kopen want de katten gaan ermee aan de haal.
Tuurlijk dat je het ze af kunt leren maar als je werkt zoals mijn schoonouders wordt het al lastiger natuurlijk, laat staan als je druk bent met een gezin!
Persoonlijk zou ik dus zeggen, nee.
Maar de keuze is aan jou natuurlijk, en zeg nou eerlijk, zo’n schattig balletje kat… dáár zwijmelt iedereen toch mee weg? (zelfs ik haha)
Dus snap ook zeker als mensen wel voor zo;n beestje vallen…
If it’s happening now, we’re going to deal with it now!