Keuze babynaam

Hallo allemaal,
ik zou graag jullie hulp vragen bij het kiezen van een naam uit de volgende lijstjes:
We zijn een franstalig / nederlands talig stel en wonen in franstalig belgie…
Gaarne kritiek op de namen indien de naam iets oproept mbt een politicus, bekende nederlander / belg, of ander historisch figuur die wij eventueel niet kennen gezien we niet in nederland wonen. Of ieder ander negatief idee wat opgeroepen wordt als je de naam hoort…
En natuurlijk ook graag jullie voorkeur !
Bij voorbaad dank !!

Meisjes :
Mira / Myra
Kim
Kaya
Mila

Jongens :
Yori
Milo
Dorian
Chris

Hallo Welkom hier!!

Voor een meisje vind ik Mila het mooiste Zo zou onze zoon Milan geheten hebben als ie een meisje was…

Voor een jongen vind ik Milo het leukste… (op Milan na dan hihi maar die staat er niet tussen )

Geen enkele naam roept enig negatief beeld op, dus ze kunnen wat dat betreft allemaal!!

Succes met kiezen!

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 21 May 2006 22:23:18

Hallo Cindy,

Nou, een meisjesnaam is voor mij absoluut niet moeilijk te kiezen!
Ik zou kiezen voor Kaya (dat hebben we dus ook gedaan een half jaar geleden Ons dochtertje heet namelijk zo)

Voor een jongen…tsja…echt een heel leuke naam vind ik er niet tussen staan

Verder doen de namen mij niet aan iets bijzonders denken hoor!
Geen negatieve dingen ofzo, geen historische mensen etc.

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Voor een meisje Kaya,

En voor een jongen Chris.

maarja, mijn vriend vond kaya ook een hele mooie naam een half jaar geleden bieb!! Stond niet bovenaan ons lijstje, ongeveer als 8e.
Alleen, er is hier een best rare vrouw, die heeft een hond die niet wil luisteren. En die schreeuwt altijd door de buurt, “KAYA< HIER. KAYA SCHIETOP. ***teHond!!” enz. dus dat wou ik niet op mn geweten hebben.

Voor een meisje zou ik Kim een mooie naam vinden, een simpele maar toch krachtige naam.

En voor een jongen uuhhhmm…ja ik denk dat ik Chris dan wel mooi zou vinden.
Maar Milo?! heb ik eens eerder van gehoord maar dan in de vorm van een supermartk?! weet het niet zeker.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Geen van de namen laat me denken van bekende nederlanders of zo. Voor een Meisje vindt ik Myra heel mooi en voor een jongen zou ik voor Chris gaan. Milo laat me denken aan de Tweenies, zo’n speelpop van een kinderprogramma.

Succes met het kiezen.

Jaaa!!! Kim… mooie naam!!
En mila vind ik ook heel mooi voor een meisje.

en voor een jongen is milo leuk of chris! (of luca??? )

Succes!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker