Kettingbrief

Hoi allemaal,

Ik sta al een tijdje hier geregistreerd en vanmiddag kreeg ik van ene Sandra (??) een kettingbrief met het vriendelijke verzoek om € 10,-- op te sturen naar nr. 1 op haar lijstje. Jullie kennen vast het principe van een kettingbrief
Heb de indruk dat ze de hele ledenlijst zo’n beetje heeft “afgewerkt”, want in de brief staat dat je ongeveer 200 ( ) mailtjes moet versturen, dus…
zijn er meer onder jullie, die dit ontvangen hebben en wat doen jullie er mee ??
Ik doe er in ieder geval NIET aan mee

Groetjes, Brenda Reurink.

ik heb hem ook gehad en ik hou er helemaal niet van.
dus ik doe het ook niet en ik heb hem gelijk weggegooid.
ik geloof er niet in en ik ga al zeker niemand 10 euro geven, ik heb mijn centjes zelf hard genoeg nodig.

Jammer hoor…
Je kunt maar “zo” € 40.000 terugkrijgen !!
Nee hoor, Natasja geintje
Verstandig !

Groetjes.

Ik kom regelmatig op deze site, staan vaak hele leuke dingen op.

Ik werk absoluut niet de hele lijst af, want ik heb zelf al ongeveer 100 adressen.
Jammer dat jullie zo reageren op de kettingbrief. Het is maar een voorstel,
je moet er niet aan meedoen, maar het is wel het proberen waard vind ik.

Ik moet erg hard werken voor mijn geld (net als vele anderen) maar elk extra’tje is meegenomen.

Sorry voor diegene die het als vervelend hebben ervaren

Groetjes Sandra

sorry sandra het is leuk van je bedoelt, maar ik hou er niet zo van .ik heb penvriendinnen dat vindt ik zelf veel leuker .en een ketting brief vindt ik een verplichting en daar hou ik niet van .

groetjes marielle

Hoi Sandra, het is ook niet als kritiek bedoeld hoor, sorry als het zo over kwam…
Maar heb je dan nog 100 mailadressen hier vandaan “geplukt” (willekeurig bedoel ik) ??

hoi sandra, IK weet wel degelijk zeker dat je zo ongeveer de hele ledenlijst hebt afgewerkt hier, ik vind het het jammer dat je op deze manier mijn leden hiervoor misbruikt en tja het is geen virus klopt maar wat je nu heb gedaan is het aan iedereen versturen vanaf Ikkeben en dat vind ik misbruik maken van mijn site naam, ik had je kettingbrief gelijk weggooid als je hem vestuurd had van je eigen adres maar ik krijg nu boze mailtjes van mensen waarom ik mijn site laat gebruiken voor dit soort dingen!IK en ik spreek dus namens de site van ikkeben ben er niet van gediend dat je dit soort mailtjes stuurt vanaf het forum van ikkeben

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ik heb de kettingbrief inderdaad ook gekregen en ook ik heb hem meteen laten verdwijnen in de prullebak.
Ik ben er ook niet van zulke mail gediend en ik geef Kim groot gelijk dat ze deze site niet wil laten gebruiken voor zulke acties!

Groetjes
Sonja

Groetjes,
Sonja, mama van
Jeroen (11-12-2003)

Hoi,

Ik heb de ketingbrief ook gehad, maar ik heb hem niet helemaal gelezen, ik doe n.l. ook niet aan zulk soort dingen, vind het het zelfde als spam.

Groetjes,

Diana

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)
http://www.tienerenzwanger.nl

Ehm…hier ben ik dan ook nog
Ik heb hem oook gehad maar meteen verwijderd. Hou er niet van.

Groetjes, mamma van Stephan

ik vond die brief ook net in mijn postvak en ja mijn prullebak is gek op dit soort post
doe daar dus niet aan mee
groetjes heleen

Belachelijk vind ik zoiets. Mensen lastig vallen als ze daar niet om gevraagd hebben. Denken sommige mensen nou werkelijk dat er enveloppen met geld op je deurmat vallen.
Ik heb de mail meteen weggegooid.

Groetjes,

Maike, mama van Levi (21-08-2003)

Grrrr hou er echt niet van… ben best een beetje pissig… sorry voor mijn taal maar tis wel zo

Tries

Liefs Tries

Hoi allemaal.
Ik vindt het ook idioot dat mensen zoiets doen.
En dat domme gel.l,over extra centjes verdienen.
Sandra…ben je zo dom of doe je gewoon net alsof.
Iedereen weet toch inmiddels wel dat dit oplichterij is???
Ik heb je in ieder geval al geblockt als adres.
Prettige kennismaking zo!
Groetjes Eljada

idd eljada!
Pretige kenis making zo,Sandra

Ik ben Diana en ben 21 jaar en mama van Wolkje* 26-09-2000 Samantha (05-08-2002 en Pascal (15-12-2003)

ik heb hum ook gehad en had echt zoiets dat gelooft een kind nog niet eens dus hupsa ook de prulle bak in…

toen e-mail er nog niet was ging dit per post,en echt me buuf trapte er ook in nou mooi haar 5 gulden kwijt en nooit geen ene rooie cent gezien

ja of iedereen die boven aan staat een kaartje sturen…

hoi ik heb hem ook gekregen en heb hem verwijdert want doe daar nooit aan mee aan zoiets.

groetjes ingrid

wat raar he? ik kreeg hem vandaag pas in mijn postvak die mail!! zou ze er gewoon mee doorgaan? ik heb hem ook meteen verwijderd, want ik hou er ook helemaal niet van. maargoed…

maureen

zij kan op dit moment niet op de site , ik heb haar even geblokkeerd totdat ik andere maatregelen kan treffen

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!