Kersverse moeder en Kersvers ikkeben lid


#1

HALLO! Na mijn héle zwangerschap en een gedeelte van mijn moederschap op internet te hebben gezeten op zoek naar informatie en het verloop van zwanger zijn en moeder worden (en het meeste op deze site uitgekomen te zijn) Heb ik besloten mijzelf aan te melden.
Heb al vaak de nijging gehad deel te nemen aan sommige discussies en gesprekjes. Leek me super gezellig.

Nou bij deze.

Mijn naam is Linda en ben net samen met mijn man Maarten 8 weken geleden moeder geworden van onze zoon Joost.
Met de gebruikelijke kwaaltjes (slaapgebrek, hormonen) en de nodige zorgen (doe ik het wel goed?!, angst voor wiegendood…) die allemaal bij het moederschap horen…
Ik zie ernaar uit om gezellig met jullie mee te kletsen!!

Groetjes Linda


#2

Welkom op ikkeben en nog gefeliciteerd met de kleine Joost.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!


#3

Welkom hier! Nog gefeliciteerd met de geboorte van julie zoontje. Alle vragen en twijfels en kwaaltjes zullen hier herkend worden Ik heb ook een zoontje, hij wordt in juni alweer 3 jaar.

Groetjes,
M

<a href="http://lilypie.com/">[img]http://lb3f.lilypie.com/FG5jp1.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>

Gewijzigd door - Mriek op 28 Mar 2011 08:42:14


#4

Welkom op ikke ben en nog gefeliciteerd. Ik ben Michèle, mama van Morgan van net 2.5 jaar.

Groetjes,

Michèle


#5

Welkom!!

Ik ben Anne, 21 jaar en moeder van Seth van 2 jaar.
Veel plezier hier

Liefs, Anne


#6

Welkom op ikkeben en nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje.

Ik ben Sandra, 30 jaar en getrouwd. Samen hebben we 2 kinderen. Tim word eind juni 3 jaar en Daan is bijna 4 weken.

Veel plezier op deze site!

Groetjes,
Sandra



#7

Hoi Linda,

Welkom hier op ikkeben, een hele verslavende site!
Ik ben Carolien, getrouwd en moeder van Jasper, hij wordt in Juni alweer 2! Niet te geloven hoe snel dat allemaal gaat…

Lekker genieten van kleine Joost!
Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers


#8

Hoi Linda, welkom!

gefeliciteerd met jullie zoontje Joost!

Ik ben Marloes, 25 jaar, getrouwd en mama van de 20 maanden jonge Luka.
We verwachten binnen nu en 3 weken ons tweede kindje, een dochter!

Veel plezier hier!



#9

Welkom!! Ik ben Lizette, moeder van 2 jongens Jurian (2,5 jaar oud) & Levi (ruim 8 maanden)…