Wij waren afgelopen week allebei vrij. Heel gezellig, want we konden lekker langzaam opstaan en daarna doen wat we wilden. En dat hebben we gedaan! We zijn uit eten geweest, naar de kerststal gaan kijken in de St. Jan in Den Bosch, we hebben door de regen gefietst, noem maar op. De dagen vlogen om! Maar nu ben ik eigenlijk supermoe, want ik wilde ook veel opruimen deze dagen en heb het hele huis aan kant. Eigenlijk ben ik toe aan een weekje vakantie!
Het is superleuk om vrij te zijn en veel met zijn vieren te doen, maar het vreet ook wel energie. Je bent toch constant met de kindjes bezig. En dan mag ik blij zijn dat papa ontzettend veel meehelpt. Hij speelde even met Eva bv en ik kon mooi even stofzuigen. Daarna draaiden we het om. Hij is ook gesloopt, haha. Wat dat betreft respect voor full-time mama s hoor, ik vind het keihard werken zo met die kleintjes! Op mijn werk is het ook druk, maar anders druk. Thuis is het meer fysiek druk, veel lopen, veel bukken, op kantoor zit ik achter de computer. Vanavond heb ik dus heerlijk bankgehangen, wat ik zelden doe, en genoten van een Disney-fantasyfilm!
Het leven is zwaar!
Groetjes Rainbow