Die ontzettende leuke verplichte feestdagen komen eraan…bah!
Leuk…dit jaar kerst vieren bij mijn schoonfamilie…dus kan nog mooi hetzelfde jurkje aan doen als vorig jaar (hoop ik na de zwangerschap)
Nu vraag ik me af wat zal ik mijn dochtertje voor leuks aan doen. Tuurlijk is het het mooiste meisje op aarde (zal iedere moeder natuurlijk over haar eigen kind zeggen) Maar mijn meisje is net 15 weken heeft wel haar maar nog heel kort…Sommige mensen vragen ook of het een jongen of een meisje is
Ik heb haar al een keer een leuk stoer rokje aan gedaan, maar werkelijk waar het leek net een pop. Dus een jurkje of rokje wordt het niet dit jaar denk ik. Ik vind die leuke baby pakjes nog zo leuk staan. van dat zachte spul, maar niet echt iets voor kerst, ach ik kijk wel, maar hoe kleden jullie je kleine schat aan?
Kerstkleding
ik gewoon normale kleren die lekker zitten. Vind het allemaal niet zo belangrijk. Maar kleed mezelf ook niet anders met kerst ofzo. Ik let er wel op dat het lekker zit Maar ik ben ook neit zo’n kerstfan dat scheelt natuurlijk… en ik hou ook niet zo van nette kleren bij mijn zoon. Ben geen blousjes of polo fan, al heeft hij wel een paar blouzen van oma gekregen die is daar meer van. Maar je hebt voor kleine babietjes toch ook wel feestelijke pakjes die lekker zitten?
22-12-2009 colin geboren
Ongetwijfeld heb je wel feestelijke pakjes die lekker zitten, maar vaak is het een rokje of jurkje of bloesjes met kant etc. en dan vind ik mijn dochtertje van 15 weken net een pop lijken.
als je bang bent dat je dochter voor een jongen word aangezien zou ik voor een haarbandje gaan; goedkope oplossing, je hebt ze al voor 60 cent bij de Zeeman, en kun je daarbij gewoon wat makkelijks aandoen, vooral als ze nog zo jong zijn!
Hoi,
Je hebt ook van die glitter vestjes. Doe je die och aan met een romper met lange mouwen bij hans textiel zijn ze niet al te duur. en dan z’n lekker makkelijk broekje eronder.
Zo hebben wij he eerste jaar het op gelosd en toen was onze dochter al z’n zes maanden.
en daarbij een baby hoeft wat mij betrefd nog niet heel netjes aangekleed te worden hoor. Kom op ze is pas 15 weken.
groetjes
lon106
Hier gewoon netjes gekleed… Ik wacht altijd de opruiming af (krent die ik ben) en ga dan shoppen… Nu net online geshopt en voor beide boys zelfde blouse gekocht … lief en toch ook beetje stoer. Maar verder niks speciaals ofzo hoor… Ze knoeien en hup het kan weer uit!!
We hebben geluk dit jaar. Mijn broertje is 11 december j.l. getrouwd.
De hele familie heeft dus feestelijke kleding. Niet moeilijk voor ons dit jaar . succes met je keuze
en fijne feestdagen voor iedereen
Danielle is geboren op 7-1-2010
Ik heb voor Julian bij Prenatal een gaaf giletje gekocht. Klinkt kakkie en misschien zoetsappig, maar tis juist een stoere! Shirt met lange mouwen eronder en klaar is Julian!
Kun je bij Prenatal niet iets grappigs vinden met opdruk ‘my first christmas’ of zo?
Succes ermee en alvast fijne dagen iedereen!
1e kerst (bijna 4 maanden oud)
2e kerst (bijna 16 maanden)
En dit jaar wordt het denk ik een wit blousje met een schots rokje met een witte maillot en laarsjes. Enne wij hebben tot morgan 1.5 jaar was een ‘zoon’ gehad
Groetjes,
Michèle
ik koop altijd nieuwe kleertjes voor de kerst, maar geen bling bling ofzo ook iets wat ze na de kerst ook nog kunnen dragen.
verder doen wij niet veel. dit jaar voor het eerst een keer met zijn 4tjes heerlijk eten.
Ik vindt het altijd zo’n verplichting en als ik ergens een hekel aan heb is het dat wel.
Sinds dat we kindjes hebben hebben we ons altijd opgeofferd om overal te gaan eten en dit jaar hebben we bewust gezegd NEE we gaan het is een keer lekker met ons gezinnetje vieren en komen wel een kop koffie drinken maar blijven niet eten.
Heb er wel zin in voor het eerst een kerst met ons 4 tjes
Groetjes Gytha
Ik vind rokjes juist superleuk bij babymeisjes! Eva droeg ze veel en nu nog! Maar ieder zijn ding natuurlijk, ik hou ook niet van kantjes. Wat raar dat ze denken dat je meisje een jongen is, omdat ze korte haartjes heeft! Mensen kijken vaak niet naar het gezichtje, terwijl je dan vaak gewoon ziet dat het een meisje is! Eva droeg een keer rose en zo’n man: ‘Het is zeker een meisje?’ Maar goed, ik zou je meisje lekker gewoon de kleding aangeven die je zelf leuk vindt en waar zij zich fijn bij voelt. Ik heb voor Max wel blousjes, maar die doe ik achteraf nooit aan omdat dat bij een baby gewoon niet lekker zit. Niet comfortabel. Ik geef Max een shirt aan en heel misschien een spencertje. Ik vind dat voor kerst wel leuk, maar dan wel gewoon met een longsleeve eronder en niet zo’n kakding met een ruiten blouse ofzo!
@Michele: een schotse rok? Wauw! Waar haal je die? Ik ben zeer benieuwd hoe Morgan er dan uit zal zien, want zo’n outfit klinkt echt ge-wel-dig! Vooral met laarsjes eronder! Beetje rock-chick! Ik wil ook een Schots rokje! Ik wil ook een Schots rokje! Ik wil ook een Schots rokje! Gaaaaaf!
Groetjes Rainbow, trotse mama
quote:
Ik vind dat voor kerst wel leuk, maar dan wel gewoon met een longsleeve eronder en niet zo'n kakding met een ruiten blouse ofzo!Groetjes Rainbow, trotse mama
<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb3m.lilypie.com/TikiPic.php/00q1.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb3m.lilypie.com/00q1p1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Third Birthday tickers” /></a>
<a href=“http://lilypie.com/">[img]http://lb1m.lilypie.com/TikiPic.php/m17d.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/m17dp1.png” width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” /></a>
Niet comfotabel? Levi heeft heel vaak blousje aan … staat lief/schattig … vind het vaak zo kaal anders … Jurian heeft net zo goed ook vaak blousje aan …
@Mini-boy: Ja, ik vind dat met inbakeren niet fijn, als er dan zo’n kraagje zit. Eva draagt wel blousjes hoor, maar voor Max vind ik het minder fijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama
@ goudvisje weet het maar ben noe zo goed met verkleinen
@ Rainbow heb hem bij de bristol gehaald toen. Vond hem zo onwijs gaaf, maar ik weet 1 niet of hij er nu nog zou zijn en 2 het is vanaf maatje 92. Maar zal foto’s maken
Groetjes,
Michèle
Ja hoor ik en geslaagd
Bij de prenatal vond ik niks…en ja hoor ik slaag gewoon bij de Kruidvat…
Leuk rood pakje! Helemaal hip
hihi