Kerstkleding?

Ik hoor overal dat kids perse in het nieuw moeten met kerst, en dat een spijkerbroekje helemaal fout is dan?
Steken jullie de kids helemaal in het nieuw omdat het kerst is??

Groetjes Nathalie & Co

Ik doe nooit wat speciaals want mijn kids lopen er altijd netjes bij, dus met kerst ook

Nu was ik gister toevallig aan het shoppen en kwam bij villa happ, tja alles voor 50%, dus alsnog beide een nieuw stelletje aan, Demi is een echte meid en draagt dus niets liever dan rokjes, dus voor haar een vrolijk rokje met leuk truitje erop, en voor Milan een stoere zwarte broek, met felblauw shirt met lange mouwen en bijpassend vestje.

Maargoed ik was dus niet echt gaan shoppen voor nieuwe kleren, het kwam toevallig op m’n pad, net als mijn nieuwe laarzen

Groetjes Nathalie & Co

Hoi Nathalie,

Waarom zou een spijkerbroekje helemaal fout zijn? Zeker als die kleine moppen nog peutertjes zijn, en ze spelen nog de hele dag op de grond, dan is het toch zonde om ze in supersjieke kleertjes rond te laten lopen. Kan me ook niet voorstellen dat die kleine moppen dat zelf fijn vinden.

Villa Happ overigens is een superverslaving! Ben er deze week ook geweest. 16 stuks kleding had ik voor die meiden. Het is ook allemaal zo verschrikkelijk leuk en zeker als alles voor de helft is, is het daar extra verleidelijk.

Morgen lopen de dametjes dus in Villa Happ, en 2e kerstdag hebben ze kleertjes aan die mijn moeder gemaakt heeft.

Dat is mijn geluk, mijn moeder is ongeveer getrouwd met haar naaimachine dus dan lopen de meisjes al veel makkelijker in iets nieuws. Sommige stofjes kosten een paar euro. Ritsje, knoopjes, garen en voor nog geen tientje zijn ze in het nieuw gestoken.

Het is dat ik die luxe heb vanwege mijn moeder, maar anders liepen mijn meiden ook niet voor elke scheet in iets nieuws hoor.

Dus als jij je kindjes makkelijk in een spijkerbroekje wilt laten lopen omdat kerst vaak toch al zo’n opgeprikt feest is, gewoon lekker doen hoor. Ik geef je groot gelijk.

Wij krijgen morgen vrienden te eten en we hebben afgesproken om lekker casual te doen. Hoe mooi ik feestkleding ook altijd vind, de hele dag erin rondlopen als je ook nog eens de keuken in moet voor een 4-gangenkerstdiner, liever niet! Doe mij dan maar een spijkerbroek.

En als ik 35 jaar jonger was en nog peutertje was, dan zou ik tussen al mijn speelgoed ook niet blij zijn met een feestjurkje en lakschoentjes.

Fijne kerst!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Idd zo denk ik er ook over, ik hoef dan niet de keuken in, maar voor de kids is naar opa en oma heel gewoon dus lekekr spelen en ravotten met opa!

Groetjes Nathalie & Co

Lekker laten genieten die kleintjes!
En zelf ook genieten (in je spijkerbroek! Hihi!).

De tijd van “zondagse kleren hebben” hebben we al lang geleden achter ons gelaten, toch?!

Groetekes, Sje (mama van Marleen en Ilse)

Ik heb voor Steef wel iets “speciaal” voor kerst gekocht.
Nou ja, een zwarte (soort spijker-) broek kon hij nog goed gebruiken dus dat is dan 2 vliegen in 1 klap en verder bij C&A vorige maand een zwart overhemdje gekocht.
Precies zo één als pappa ook heeft

Maar ik ben ook van mening dat het echt niet persé nieuw moet met kerst hoor!!!
En een kind moet zich nog wel fatsoenlijk kunnen bewegen
Dus voor Stephan geen strikjes om zijn nek of dat soort ongein (sorry voor degene die het wel doet bij zijn zoontje maar zo denk ik er nou eenmaal over )

O ja, voor Kaya heb ik toevallig een truitje in de kast liggen met sterretjes erop. Die doe ik haar aan (voor zolang het duurt hahaha, soms binnen half uurtje ondergespuugd/geplast/gepoept )

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Gewijzigd door - Bieb op 24 Dec 2005 23:55:15

oh nee stikjes vind ik helemaal fout bij die kleintjes, oke als het bruidskindjes zijn oke, maar voor kerst?? Nee…
Milan zou het niet eens willen…

Groetjes Nathalie & Co

Toevallig is Shakira vlak voor de kerst jarig en krijgt dan altijd vrachten nieuwe kleren. Tja en dan is het leuk om met de dagen mooie kleren aan te doen.
Voor de rest, ach we hoeven toch niet persé in het pak of in galajurk te lopen??

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

Toevallig had ik voor de sint kleertjes voor Jessin gekocht ( tja wat moet ie anders op zo`n leeftijd ), dus die heeft ie vandaag aan. Evianne heeft niets nieuws aan vandaag, maar hoop dat ik dr voor de gein eens in dr rokje krijg whahahaha. Weet zelf niet wat ik aan moet, denk lekker een spijkerbroek. Nee hoor hier niks super sjieks maar wel netjes. Evianne heb ik wel dr nageltjes gelakt en ze mag dadelijk lippenstift zodat ze zich super mooi voelt vandaag hihihihi.

quote:
Evianne heb ik wel dr nageltjes gelakt en ze mag dadelijk lippenstift zodat ze zich super mooi voelt vandaag hihihihi.

Oooh leuk!!!
Maak je een foto van je mooie kroost?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Lees het nu pas, dus te laat. Maar morgen weer een leuke dag. Ga meteen de battarijen laden.

nee hier hadden ze dus ook niet s nieuws aan!!! had nog mooie kleren voor hun alle bei en vond die nog prima! na de nieuwjaar beginnen de solden en dan koop ik weer een heel deel nieuwe kleding!! hoefd hier ook echt niet toevallig met kerst of zo nieuw te zij hoor,als ze maar netjes en verzorgd zijn! daar gaat het toch om! toch?

liefs jessica, &

ik doe het normaal ook niet hoor,vind het best ,ze hebben altijd wel wat nieuws in de kast voor de zondagen of feestje

maar nu liep ik bij c&a met vlaggetjes week en zag 40% korting heb dus voor kaitlyn een leuke veloers zwarte broek gekocht met een mooie trui erop

voor dylan had ik bij kleding party van villa hap een bloes en shirt gekocht was 70% korting toen en bij otto mooie zwrte broek in de uitverkoop

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hier wel kerstkleertjes hihi maar vooral omdat mama shopaholic is hoor
Kijk, zo zagen mn koters eruit met de kerst… Eva in rok en Kasper met colbertje (van corduroy)

Liefs, Els

wouwwwwwwwwww wat zijn die al weer groot zeg pfffffffff

ene mooie kleren hebben ze,van eva toevallig bij mexx vandaan els

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oooh, wat een lekker stel!!!
En wat zien ze er leuk uit joh!