Kerstboom

wie heeft hem al staan

wij hebben hem net opgetuigd,heerlijk hoor die denne geur in huis

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

Gezellig weer he.
Wij hebben hem nog niet. Nanik is ziek (vanaf vandaag gelukkig geen koorts meer) dus ben maar niet naar buiten gegaan om de boom te kopen maar maandag wel hoor.

Doei
Bianca

beterschap voor nanik,hopelijk knapt tie snel op

Dylan & Kaitlyn

Wij hebben hem sinds gisteren staan. Gezellig weer hoor!

Groetekes, Sje

wij hebben hem ook staan .weer gezellie .samen met tanja hem mooie gemaakt
en alles weer versiert met ijspegels .en klok randen.de kerstman ,muziekdozen .alleen de kerstster moet nog op gehangen worden

groetjes marielle mama van tanja

Hier ook gisterenavond de kerstboom gezet en het huis in kerstsfeer gebracht.
Je had Zoë’s gezichtje vanmorgen moeten zien, die wist niet waar ze moest kijken, hoewel ze (gelukkig) nog een eindje bij de boom vandaan blijft.

Groetjes,
Inge

quote:
Wij hebben gisterenavond neer gezet en vandaag met de kinderen versierd.

De kerstboom versierd met je kinderen? Wij versieren onze kerstboom altijd met ballen en lichtjes!

Groetekes, Sje

hier staat onze kerstboom ook alweer,
toch wel weer erg gezellig geworden.

Je had lieke naar de lampjes moeten zien kijken! ze vondt het zo leuk .

groetjes Gytha

Ja en hier staat hij ook weer zinds gisteravond
heerlijk al die lichtjes.
echt de donkere dagen voor kerst

Groetjes Marianne mama van Ruben

Hoi

ik heb vorig jaar een twee kleine boompjes gekocht en deze op het dresoir gezet. maar twijfel dit jaar. kunnen ze al omgaan met de regel niet aan de boom zitten en met een boogje eromheen. ze is 2,5 en oja zit erg op het moment te pubberen.
Ik ben een fanaat van een echte boom met glazen ballen (bloemisteopeliding gehad) haat kunst en kunst ballen. maar moet er mischien wat betreft kunstballen dit jaar aan geloven. hoe gaat het bij jullie. En hoe zit het met een echte boon naalden enzo prikken enzv.

Zoals jullie lezen heb ik hem nog niet staan maar ben er wel aan oe het is zo gezellig het hele huis net even anders en dan de lichtjes natuurlijk.

hoor graag van jullie
groetjes

lon106

Ja, hoor hier staat ie ook!
We hebben een kerststal er ondergezet. Nu geeft Bob aldoor kindje Jezus een kusje !

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Hier staat hij ook
Wat gezellig is het weer in huis
De boy`s vinden het zo mooi

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Hoi

ik heb vorig jaar een twee kleine boompjes gekocht en deze op het dresoir gezet. maar twijfel dit jaar. kunnen ze al omgaan met de regel niet aan de boom zitten en met een boogje eromheen. ze is 2,5 en oja zit erg op het moment te pubberen.
Ik ben een fanaat van een echte boom met glazen ballen (bloemisteopeliding gehad) haat kunst en kunst ballen. maar moet er mischien wat betreft kunstballen dit jaar aan geloven. hoe gaat het bij jullie. En hoe zit het met een echte boon naalden enzo prikken enzv.

Zoals jullie lezen heb ik hem nog niet staan maar ben er wel aan oe het is zo gezellig het hele huis net even anders en dan de lichtjes natuurlijk.

hoor graag van jullie
groetjes

lon106

daar heb ik nou nog nooit bij stilgestaan wist je dat,ik heb hem altijd gewoon opgetuigd en zag wel wat er gebeurde

en echt ze hebben er nog nooit aan gezetten.ja perongeluk maar heb nooit moeten zeggen niet aan komen niet doen

ze gingen er wel voor zitten en met open mond staren naar de lichtjes en de ballen

suc6 met je beslissing

Dylan & Kaitlyn

ja wij hebben hem een dag voor sinterklaas op gezet. We hadden hem algehaald in stond buiten, maar amber wilde hem optuigen, vandaar dat we zo vroeg waren.
Het is echt een fijn tijd. Met lichtjes en kaarsjes.
liefs patricia