Kerstboom

wie heeft hem al staan,en anders wanneer zetten jullie hem neer…

normaal doen wij na de sint gelijk optuigen,maar we hebben hem nu nog niet eens gekocht

als alles mee zit haalt hans er straks 1 en dan hoo ik dat hij gelijk de 20 lichtjes erin doet,en dan ga ik morgen op me gemak de ballen erin doen
en de rest van het huis versieren.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

wij hebben hem ook nog niet staan denk volgende week!! veel plezier met het zetten van je boom!!

liefs jessica, &

Toevallig vanmiddag even snel met mijn moeder naar de Praxis geweest om daar een kerstboom te kopen.
Morgenmiddag, als Steef uit school is, ga ik hem samen met hem optuigen.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Wij zetten de boom, meestal meteen naar sinterklaas op, maar wij zijn dit jaar ook een beetje laat we zullen zaterdag de boom komen.
En zondag tuigen we hem op.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Wij zetten hem niet, alleen wat kleine versiersels, ik wil het nu met de verhuizing in aantoch lekker ingepakt laten

Groetjes Nathalie & Co

jaa we hebben hem,hij staat al buiten in de standaard,als goed is gaat hij vanavond anders morgen de lampjes doen en de rest mag ik doen

en de andere versier spullen staan benenden dus dat kan ik vandaag op me gemakkie gaan doen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

hahaha normaal doe ik dat een week voor kerst, maar ik denk dat we hem ook dit weekend gaan opzetten, effe kijken of Daan er vanmiddag eentje wil gaan halen want morgen zal het wel erg druk zijn. Hier kan ik bij verschillende huizen een boom kopen, dat is wel erg handig en lekker goedkoop. Vind ook ook veel leuker dan bij zo`n tuincentra of dergelijke, wordt uitgegraven waar je bij staat.

vanavond zet ik hem neer.Samen met m’n zoontje de boom versieren,leuk hoor.Ik hou er wel van.

idd dat scheelt wel heel veel ja…

ik wilde toen kaitlyn geboren was en haar 1e verjaardag kwam zei ik doen na kaitlyn haar verjaardag opzetten nou is dus nooit gebeurd

maar ik vind het harstikke gezellig maar die troep pffffffff

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Yes,hij staat.Zoals al aangekondigd samen met zoonlief de boom opgetuigd.We hopen maar dat dochterlief hem morgen niet aftuigd