Kerstavond en alweer een familiedrama

Niet te geloven. Op kerstavond heeft een vader in middelburg zijn 2 kinderen van 3 en 4,5 jaar om het leven gebracht en daarna zichzelf. De ouders woonden gescheiden en toen de vader de kinderen s `avonds niet terug bracht heeft de moeder alarm geslagen.

Ik word er koud van, hoe kan zo`n drama zich voor de 9e keer weer afspelen in een jaar tijd hier in dit kleine landje ?
Arme mamma !

oh jezus wat verschrikkelijk!!! begrijp niet dat mensen zoiets kunnen doen! als zij zich slecht in hun vel voelen waarom moeten ze dan het leven van onschuldige kinderen ontnemen! verschrikkelijk!!!

liefs jessica, &

Pfffff wat een verrotte wereld zeg, dat ie aan z’n eigen leven een einde wil maken tot daaraantoe, eigen keus, maar die 2 kleine ukkies wat zullen die een verschrikkelijke dood gehad hebben , te erg voor woorden gewoon…
En dan die moeder, wat heeft die nu nog voor leven??

Groetjes Nathalie & Co

Gewijzigd door - Nathalie op 26 Dec 2005 22:44:09

Ja, ik had het al gehoord, echt verschrikkelijk
Als je je eens voorstelt hoe die moeder zich nu moet voelen…je wil je 2 dochtertjes ophalen bij hun pappa omdat ze nog niet thuis zijn gebracht en vervolgens kom je erachter dat ze allebei dood zijn, vermoord door hun eigen pappa…brrr…te erg voor woorden.
Mij mochten ze in dat geval afvoeren hoor, echt…

quote:
hoe kan zo`n drama zich voor de 9e keer weer afspelen in een jaar tijd hier in dit kleine landje ?

Ja, het is wel erg vaak opeens. Opvallend vaak!!
Misschien helpt het als er geen ruchtbaarheid meer aan gegeven wordt ofzo.
Want het lijkt wel of het mensen op (waanzinnige) ideeen brengt!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Hey bah…dit soort verhalen heb ik dit jaar veel te vaak moeten horen, ik word hier dus echt niet goed van!

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

word hier zo verdrietig van,de rillingen liepen over me lichaam toen ik het hoorde

Bianca,Dylan & Kaitlyn