Kerst

wat gaan jullie allenmaal doen met kerst en hoe hebben jullie je huis verziert meschien nog een paar ideen voor me hahahahaha.

wij zitten 1 kert bij me schoonmamma en 2 kerst thuis met verzieten dan.
ik ben best wel een beetje nagierig hoe jullie dat allenmaal doen.
veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssss

jaaaaa mijn huisje is na 4 dagen eindelijk af hahahha allemaal nieuwe wax houders gehaald met deco erom heel gezellie

en met kerst gaan we 1e naar mijn ouders en 2 dag komen vrienden van ons en gaan we lekker eten wilde eerst gourmetten maar zit toch te denken om wat aparts te doen maar ben ik nog mee bezig want weet nog niet echt wat naemliijk,maar daar kom ik wel uit en zo niet dan toch gourmetten haha

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Hoi Bianca.
Wij vinden gourmetten ook heel leuk maar met twee kleine kinderen die nog geen 5 minuten aan tafel kunnen zitten…Nee we wachten er nog maar even mee.Mijn ouders en zus en zwager komen de eerste kerstdag hier bij ons(want Iris moet ook nog slapen),en ik maak het mezelf dit kee heel makkelijk.Ik haal de 24 ste een chinese rijsttafel en dat warm ik gewoon op!.
Maar ik heb geen zin om uren in de keuken te staan,en iedereen houd hier van chinees dus…
Maar het geeft me wel een beetje een schuldgevoel hoor!
Groetjes Eljada

eljada

hier eten de kids ook lopend hoor ik laat ze aar geoon hun gang gaan heb geen zin om paar uur te moeten roepen kaitlyn zitten dylan niet doen,dus eerst eten hun patatjes en wat vlees en dan gaan ze meestal spelen of leuke kerst film kijken en af en toe komen ze wat pakken om te eten dta was verleden jaar ook goed gegaan

en als ik besluit om te koken dan eten ze eerst hun bord leeg en dan mogen ze van mij er weer af

groetjes bianca,dylan en kaitlyn

Ja jaimy blijft wel altijd zitten maar justin die is nog 2 jaar dus dat zal wel moeilijk worden denk om te blijfen zitten.

maar ik ga 2 kerstdag ook wel in de keuken staan ik vind dat best leuk ijgenlijk.

ik hou er wel van om een leuk gerecht temaken met kerst ik weet nog niet wat maar ik ga wel wat leuks doen.

veel liefs shirley en de kids kisssssssssssssssssss

wat wij gaan doen met de kerst
eerste kerst zitten we met me ouders en me zusje en der vriend en moeder en dan eten we gevulde kalkoen en dat is erg lekker en tweede kerst zitten met onze oudste dochter en der vriend en wij en dan gaan we gourmetten of fonduen dat weten we nog niet

groetjes trotse mama van tanja

o lekker hoor,en gezellie.

veel liefs shirley en de kids kissssssssssssssssssss

Hahaha.
Ik heb nog meer geluk.
De Chinees is gewoon los op eerste kerstdag.Dus hoef ik niet eens op te warmen!
P.s.Iemand had het over Kalkoen.Nou dat soort dingen leek mij ook wel leuk maar ik was vergeten te zeggen dat mijn zus vegetarier is dus moet ik altijd twee soorten koken.
Groetjes Eljada

ja eljada dat is dan verveelend dat je zus vegatarier is maar de chinees is ook lekker hoor maar gevulde kalkoen ook hihihihihihi

groetjes marielle trotse mama van tanja

Vandaag kerstboom halen, gezellig. Heb al versieringen gemaakt met raamstickerverf. Je krijgt dan best een leuk effect en het is niet te TE. Eerste kerstdag bij mijn ouders eten en tweede kerstdag bij mijn schoonouders. Tja, het word wel een gesleep maar ik hoop dat het echt gezellig word.

Liefs Kristel

eljada, voor vegetariers kun je hele lekkere gerechten maken die ook lekker zijn voor ons vleeseters. www.snelklaar.nl is een leuke site. en ik heb nog een heel lekker receptje voor een heerlijke hartige taart (succes verzekerd).

Liefs Kristel

Hoi Kristel.
Nou ik houd me aanbevolen voor je hartige taartrecept.Ben ik zelf ook dol op.En ik ga zo even op snelklaar.nl kijken.
Maare de chinees is nOg sneller klaar.Hahaha.
Ze hebben tahoe met groente,gestoofd in het pannetje voor vegetariers.Nou klinkt toch best lekker of niet?
Groetjes Eljada