Kerst is voorbij


#1

Ja ja, Kerst is alweer voorbij, maar gelukkig, er komt nóg een feest aan!!

Kerst: het was weer leuk, lang op gewacht (degene die mijn collumns lezen, weten hoe lang…) en het was dit jaar zelfs een keertje, zoals verwacht was. De kinderen gedroegen zich voorbééldig. Oke, lichtelijk overdreven, maar het ging echt goed. De kadootjes waren goed en iedereen was weer gelukkig.

Het eten was ook prima, zowel thuis (waar ik zowaar bijna 4 uur voor in de keuken stond, wowieee), als bij schoonouders, waar gefondued werd. Niet echt een surprise, maar ach.. De kids zaten er voor de vorm nog ff  bij, maar na een kwartiertje vonden ze het wel prima. Helemaal geen probleem hoor, ze zaten toch al vol gevreten (de ware kerstgedachte..) en ze gingen dan ook nog ff lekker video kijken. Konden wij rustig verder gaan.

Er is eigenlijk weer bitter weinig gedaan, maar dat was echt heerlijk. Lekker thuis hangen. Soms is dat best wel prettig hoor. En dan...tja...dan moet je weer een heel jaar wachten voor het weer kerst is. De boom begin ik al weer lichtelijk beu te worden. De kerstversieringen enigszins ook al wel, maar ik laat het staan hoor. Tot 2 januari. 1 januari is de jongste van mijn broer jarig (wordt 5 jaar alweer) en de dag er voor...FEEST!

Yeah, cool, komen mijn ouders... Sorry, moet er ff om lachen. Daar is namelijk niets cools aan. Sinds Veronica er is, zijn wij met Oud jaar thuis. Helemaal niet erg hoor, maar dit jaar konden wij dus een leuk feestje hebben bij Carolien thuis. En wanneer weten wij dat?? Juist 2 dagen, nadat wij mijn ouders uitnodigden. Ach, zo erg is dat niet hoor, gaan we het nieuwe jaar gewoon heel rustig beginnen.

Nu ga ik weer eventjes verder, aangezien een bepaalde jonge dame aan mijn oren trekt op dit moment, omdat ze wilt Poliën met Eurootjes (Monopoly). Ik spreek jullie snel weer.

doei ouwe koei,

Monique


#2

Maarrrr volgend jaar kom je het gewoon dubbel en dwars overdoen in L'stad...

Dussss je weet het... Niets plannen op 31 Dec. 2003 :) ;)

Liefs Carolientje