Kerst in de kleuterklas

Als ouders hopen we de kleuterklas in kerstsfeer te mogen aankleden op een ned.hervomde school.We hebben echter wel beperkingen,kerstman en kerstboom daar hoeven we niet mee aan te komen,maar wie heeft voor ons dan nog goede ideeen?

vraag aan ouders dmv een briefje of ze dingen kunnen missen thuis,er is altijd wel iemand die ergens op zolder een klein kunstboompje heeft en wat ballen of ander versier spullen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Op zich een goed idee hoor Bianca,maar een kerstboom met ballen dat mag weer niet.(verering van bomen???).Een hop ouders hebben hier geen bezwaar tegen,maar het schoolbestuur wel,helaas

Het heeft dacht ik te maken met vereering van een boom .persoonlijk heb ik er geen moeite mee,sterker nog zelf plaats ik maar al te graag weer de kerstboom.het is m.i. zwaar overtrokken.Op de christelijke school waar ik zat vroeger stond ook een kerstboom,maar hier mag dat dus niet

Kerst kransen? sterren enz enz

Wel raar hoor, maar ja dat dat de overtuiging van school is zal het gerespecteerd moeten worden.

Tries

Morgenmiddag gaan wij(de ouders) met de juf om de tafel om te kijken wat we er wel door krijgen.Ben benieuwd