Kersenboom

wij vanmiddag de kerstboom hebben neergezet? Stefan noemt het de kersenboom, haha :smiley: O, en ook zijn kamer hebben we mooi versierd

Leuk! Wij toevallig ook vandaag. En Erik heeft een sneeuwmannetje voor op z’n kamer dat steeds van kleur verandert, een leuk nachtlampje ook nog

Groetjes,
M

ā€œIk zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kindā€

Aah das ook leuk Ik dacht even dat Stefan bang was voor de kerstballen boven zijn bed, de held hij was ff een keer wakker geworden en toen na een tijdje ging ie heel zielig huilen. Dus hadden we maar ff de kerstballen ergens anders in zn kamer opgehangen. Maar nee, ik denk dat ie gewoon even ergens last van had ofzo, of hij dacht dat wij er niet waren ofzo. Want later ging hij gewoon slapen en hij leek niet erg bang ofzo. hihi

leuk!
hier ook al in de sfeer! hier hebben we ā€œkersemusā€ volgens emma
zij heeft een klein boompje op haar kamer, met houtengangertjrs en lampjes. elke avond lezen we een verhaaltje bij haar boom! echt gezellig.

groetjes

Bang voor kerstballen, dat zou lastig zijn nu in deze tijd

Vind het zo knus, al die lichtjes overal! Iets minder was de ruzie hier net met kleine man; hij deed de kerstboom weer uit en de andere lampjes hier in huis, onder het mom: ā€œMama, het is al licht. Geen lampen aan!ā€ Goed opgevoed, dat blijkt (), maar ik moet hem nog even duidelijk maken dat het met kerstlichtjes toch echt anders zit.

Groetjes,
M

ā€œIk zou graag de ideale moeder zijn, maar ik heb het te druk met het opvoeden van m’n kindā€

haha
een echte man, die zien lichtjes niet als iets sfeervols, maar praktisch. als t donker is moet er volop licht zijn(wat nou sfeer? je moet wat kunnen zien!) en als t licht is waarom dan lampjes aan? hihi

groetjes

Precies gidget, hier gaat het precies zo (met alletwee m’n mannen inderdaad)!

Groetjes,
M

haha een kersemus, dies ook grappig

kersen kun je er wel leuk inhangen

mussen ook! althans wij hebben wel vogeltjes in dfe boom, misschien dat daar de kersemus vandaan komy

wij een paddenstoel en een doorzichtige bal met sneeuw, heeft Stefan zelf uitgekozen in de winkel