Kermis

Vandaag zijn we naar de kermis geweest. De tweede keer voor Morgan maar vorig jaar is er niet veel blijven hangen. Ze is in de draaimolen geweest met mamma, en ze was zo onder de indruk van het reuzenrad dat ze daar met pappa in geweest is. Oh ja en ze heeft een knuffelpoes met touwtje trekken gewonnen. Haar dag kon niet meer stuk.

Helemaal trots in de auto

Even wat verdriet bij het verlaten van de draaimolen

Hmm wat gaan we nu doen…

Helemaal omhoog

Diep onder de indruk.

Groetjes,

Michèle

Ik blijf het zeggen: “Zo vader, zo dochter”. Tjonge, als 2 druppels.
Ik zie jou helemaal niet terug in Morgan. Sorry…

Fijn dat jullie zo genoten hebben. Kermis verveelt nooit voor die kleintjes.

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 30 Apr 2010 23:13:21

Wat een ontzettend leuke foto’s! Zo te zien heeft ze zich idd heel goed vermaakt op de kermis. En idd wat Sje zegt is Morgan qua uiterlijk precies haar vader. Ze zal van jou wel het innerlijke hebben

Groetjes,
Sandra

Wat leuk!!!

Bij ons was er zo’n kleine draaimolen dat ik er niet bij kon, en Seth dus helaas ook niet… Vond hij niet leuk!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ Sje en sandra nope ik hoef me nooit te verantwoorden of hij wel de vader is enne ja innerlijk is mamma

Groetjes,

Michèle

Wat leuk!!!

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers

Hahaha, super leuk joh. En inderdaad, niemand hoeft te twijfelen van wie die kleine Morgan is. Dat hebben we hier met Jessin en Papa ook.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

wat een ontzettend leuke foto’s
en knapt dat ze er allemaal indurfde!

Groetjes Marianne mama van Ruben

Ow wat top zeg die kleine meid inhet reuzenrad
Helemaal super

Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin

Ik had ze net op je hyves al bewonderd. Superleuk!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat een gave foto’s michele! en wat lijken papa en Morgan veel op elkaar! jeetje het valt me nu pas echt goed op.
En wat een stoer jasje heeft ze aan! prachtige dochter hebben jullie!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

ik had de reacties nog niet gelezen en ik dacht bij de tweede foto… jeetje dat is echt net papa! niet te geloven dezelfde blikken! sorry michelle!
leuke foto’s hoor!
blijft leuk de kermis!

Groetjes Gytha

Ik melde jullie reacies gister aan mijn moeder die prompt met een foto van mij aan kwam zetten op dezelfde leeftijd enne eerlijk gezegd dames zag je daar Morgan ook in (gelukkig) maar ik voel me niet aangevallen of iets hoor

Groetjes,

Michèle

Hey hoi,

Wat leuk zeg! Enne, ik zie toch ook echt jou wel in haar hoor!

Liefs

haha ja ik ken het michele!
Rico lijkt ook extreem op papa, en hoor de hele dag van iedereen: ooh het is net zn vader! precies zn papa!
en dan zeg ik: ja maar hij heeft ook iets van mij hoor
zn neus en mond zijn van mij, en zeker van foto’s van vroeger inderdaad, zie je echt ook wel rico in.
gek dat papa en mama als kind dan toch op elkaar leken haha.
maargoed ik voel me dan ook niet aangevallen, maar om constant te horen hoe erg hij op rijco lijkt en dan niet op mij,
vind ik niet altijd even leuk. want als rico er was gekomen door een andere mama maar wel door rijco, dan zag hij er echt niet zo uit als nu… dat denk ik dan maar.

Ach wij weten dondersgoed van wie ze wat heeft enne geloof me ze heeft mijn drifbuien en karakter. Maar wat wil je ze is net niet op mijn verjaardag geboren

Groetjes,

Michèle

haha oej papa en mama hier hebben alle 2 nogal wat driftbuien(gehad)
hoe gaat dat dan met Rico aflopen? hahahaha
Inderdaad als ouder weet je het het beste, en daar gaat het om, zolang wij het maar weten of niet meid