Kerels! :(

Hallo allemaal.
Ik moest dit weekend werken en daarom zorgde mijn man dus voor Niels en Iris.
Zoals ik al eerder had verteld heeft Iris altijd diarree,en van het c.b. mocht ze daarom niet zoveel melkproducten(pap,yokidrink etc.)meer hebben.Mijn man had toen zoiets van…O.k dat doen we…geen flessen meer etc etc.
Maar wat denk je!Meneer had niet zo veel zin om er zo vroeg uit te moeten dus was de dag begonnen met pap te geven.Vervolgens yokidrink bij de boterham die ze dus niet at!
Heb je nog Roosvicee stop gegeven,vroeg ik nog?..Nee want dat vind ze niet zo lekker.Dus wat ik in een week had bereikt(3 keer per dag diarree),is nu weer terug bij af!
Kerels zijn altijd zo gemakzuchtig!Herkennen jullie dit,of ben ik zelf te precies?
Soms denk ik erover om te stoppen met werken,gewoon omdat hij niet goed(genoeg)voor de kinderen zorgt.
Groetjes Eljada.

ja ik herken dat wel.
Als mijn man voor Ryan zorgt dan duurt altijd alles zo lang.
Zijn luier verschonen, aankleden, uitkleden en ga zo maar door.

Ik heb natuurlijk een vast ritme met Ryan en ik weet wanneer hij gaat eten en doe dat elke dag volgens een vast patroon.

Als mijn man het dan overneemt van me dan vraagt hij eerst 10 keer waar alles staat, dan zeg ik zet nou alles klaar want Ryan moet zo eten, vervolgens gaat meneer eerst naar de wc daarna wat drinken pakken dan op zijn gemakje alles pakken en dan eindelijk krijgt een huilend kind zijn eten.

Ik natuurlijk geirriteerd, hij geirriteerd en Ryan nog meer geirriteerd.
Soms denk ik ook weleens, ik laat Ryan echt niet alleen voor een paar weken bij mijn man, maar ja dat moet wel.

Maar grrrrrrrrrrrrrrr. mannen!!!

Hallo, hallo , hallo!!

Hier dan “de uitzondering op de regel”

Mijn vriend zorgt prima voor Stephan.
Nou is het niet vaak dat ik weg ben en hij wel, dus dat is misschien een verschilletje.
Maar hij is NOOIT te beroerd om Stephan even een schone broek te geven als dat nodig is (dat biedt hij rustig zélf aan), hij laat Stephan niet wachten op zijn eten etc. etc.
Tsja, sorry!

Het enige verschil tussen hem en mij is dat ik strenger en concequenter ben ten opzichte van Stephan.
Mijn vriend laat zich makkelijker “inpakken” door Steef
Geeft hem bijv. sneller nog een koekje terwijl hij er net 1 gehad heeft bijv.
Hij zou hem dus best erg verwennen als hij bijv. een week alleen voor hem zou zorgen.

Maar dat is dan ook het enige!

Voor de rest is hij nooit te beroerd om wat te doen, ook al heeft hij net hartstikke lang gewerkt en is ie moe ofzo!

Heb het dus getroffen!

Groetjes, mamma van Stephan

Ik denk dat het bij ons heel goed gaat, zolang ik er zelf ben. Nu sanne ouder word is het voor frans wat makkelijker maar in het begin zat hij elke vrijdag (ikke werken en hij vrij) bij z’n moeder omdat hij alles zo moeilijk vind. Vanochtend ook zoiets, mamma mag uitslapen dus om acht uur pappa met Sanne naar beneden. Nu krijgt Sanne sinds dinsdag een boterhammetje als ontbijt.
En tja, 1 ding raden wat pappa vergeten was, juist. Het was zo gezellig dat hij straal vergeten was dat SANNE 'S OCHTENDS OOK MOET ETEN. Het arme kind had nog helemaal niets gehad om 10.00 uur. Terwijl pappa wel uitgebreid had zitten ontbijten. Toen Frans erachter kwam wat hij was vergeten, voelde hij zich erg schuldig. We wijten het maar aan de carnaval, maar dit was echt weer zo’n mannen moment.

Liefs Kristel

Bij ons ook een uitzondering op de regel, Dennis zorgt elke woensdag en door zijn onregelmatige werk vaak nog een dag in de week alleen voor Lisa. Dat gaat perfect, zeker op woensdag want dan gaan ze samen naar de markt. Dan kom ik 's avonds thuis en dan staat er een mooie bos bloemen en alle boodschappen zijn gehaald. Voor het eten hoef ik dan alleen maar aan te schuiven.
Ik bof maar met zo’n man, al heb ik er ook jaren voor Lisa er was voor moeten vechten om het zo te krijgen. Hij deed bijvoorbeeld bijna niets in het huishouden terwijl ik ook gewoon werkte en nog naar school ging. Nu hebben we een lijstje waar we ons aan houden en gaat het perfect.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02)

ik wil ook niet zeggen dat mijn man niks doet, maar hij staat er gewoon niet bij stil hoeveel werk zo’n klein mannetje is.
Hij verzorgt hem prima , maar heel anders dan dat ik doe en dat frustreert me wel een beetje.(oke beetje veel hahahaha)

Hahaha
Gaaf dat plaatje van die holbewoners Petra,Hihihi.En van die T.V.dat is hier precies zo.
Nou ben toch blij om te horen dat mijn man niet de enige is!(behalve bij Bieb dan).Gelukkig is het nog niet voorgekomen(tenminste dat hoop ik),dat hij ze helemaal geen eten had gegeven,zoals bij Kristel maar toch…
Ik wil wedden dat jij de volgende keer dat je uit mag slapen,niet geheel rustig ligt of wel Kristel?
En dat van Ryan…Nou dat deed mijn man ook vooral toen Niels nog klein was.Dan hoopte hij gewoon dat ik me zo irriteerde dat ik het dan alsnog wel zelf zou doen,tenminste dat dacht ik wel eens.Lijkt me dan ook heel moeilijk om je kindje alleen bij hem te moeten laten.Maar je moet er maar van uitgaan dat hij net zoveel van Ryan houdt als jij doet,en misschien gaat het hem wel veel beter af als ie niet op jou kan terugvallen.
Goed,genoeg gemopperd.Want eigenlijk mag ik helemaal niet klagen hoor.Gerdo doet heel veel in huis,ook uit zichzelf.Hij is alleen helaas overal wat nonchalant(er) in dan ik ben.
Groetjes Eljada

nou martin is goed voor tanja maar ik moet wel alles klaar leggen of zetten behalve het drinken dat geeft hij wel

gr marielle

Hahahaha!! Gevoel voor humor heb je wel, haha! Ik zie het al helemaal voor me

nou ik moet zeggen dathet bij ons ook wel redelijk gaat alhoewel ik het prettiger vind het niet te hoeven zien. ik ben vaker thuis als mijn man en je krijgt daardoor ook een eigen ritme samen met je kindjes. als hij er voor zorgt dan wil hij alessandro nog wel eens in zijn wippertje in slaap laten vallen enzo. ik wil misschien teveel dat hij mijn ritme over neemt ten aanzien van de kinderen. maar ik moet wel zeggen dat het altijd goed is gegaan hoor als ik bv moet werken en hij bij de kinderen is. dussssss maar hij is in ieder geval niet te broert om voor hun te zorgen alleen hij doet het anders

Ik heb een kerel die veel mee helpt (misschien te veel?).
Hij doet de dingen heel anders dan ik, zeker ook met Lucas.
Ik vind dat alleen maar goed. Zo leert Lucas dat papa een ander ritme heeft, maar ook bv opa en oma. Daar blijft hij af en toe ook slapen.
Cas hoeft niet alles hetzelfde te doen als ik. Heb zelfs geprobeerd om dat niet te doen.
Ik vond het erg leuk te zien hoe Cas zijn eigen weg heeft gevonden met Lucas.

Groetjes Mim

Gewijzigd door - mimpie op 24 Feb 2004 11:47:42

ja dat is ook weer waar mimpie. ik zou het ook wat meer los moeten laten. als rolando bv fabiano naar bed brengt en hij zegt niet alle knuffels met hem gedag dan krijg ik al een rolling maar ik moet toegeven dat hij dan ook gewoon gaat slapen. dus waarschijnlijk weet fabiano dat… mama doet het zo en papa doet het zo…

Gisteren had Frans weer een goed idee. Sanne was een beetje ziek (niet erg, is al weer over), daardoor heeft ze 3 keer overgegeven. Pappalief heeft haar daarom wel 2 keer een schoon rompertje en truitje aangedaan. Bij de derde keer heeft hij haar dus maar niet meer omgekleed want hij dacht dat ze nog wel een paar keer zou overgeven en dat zou zo zielig voor mij zijn. IK MOET HET ALLEMAAL STRIJKEN. Buiten dat ik dat niet zo’n probleem vind, heeft mijn kind dus de hele dag voor schut gekropen. Ziellig he.

Liefs Kristel

Haha, oh, sorry hoor, maar ik moest stiekum eventjes lachen
Hij begon goed toch? Netjes twee keer schoon rompertje aan gedaan.
En na de derde keer heeft ie heel lief aan jou gedacht.
In ieder geval goed bedoeld dus!
Kan me alleen wel voorstellen dat je er een beetje van baalde, haha!
Ach, ik denk dat je er ook een beetje de humor van moet inzien.
Toch?

Natuurlijk zie ik de humor er van in, dit zijn van die verhalen die Frans tot het einde der dagen zullen achtervolgen en waar we dan ,met Sanne erbij, smakelijk om kunnen lachen. Het is ook vertederend allemaal hoor. Zo heeft hij de eerste keer dat Sanne in haar gewone autostoeltje zat en in slaap viel. Een uur in de auto gezeten om haar niet wakker te maken. Kijk ik uit het raam, zie ik mijn man maar rondjes rijden. Lief he.

Liefs Kristel

http://www.ikvader.nl/vaderblundersingezonden.php

Hier, dat is wel een zooitje humor (vind ik zelf )

Groetjes Mim

Heb net gauw ff gekeken…lachen!!!
Zie sommige dingen al helemaal voor me!

ROFL
Echt hoor, ik zie dat kind al tegen het plafond vliegen. (toevallig gisteren Sanne ook een beetje enthousiast de lucht ingegooid)en die yoghurt… hihiihi

Liefs Kristel

Hahaha Echt lachen die verhalen.
1 ding moeten we die kerels nageven…Ze hebben wel gevoel voor humor en ze weten het leuk te brengen!
Groetjes Eljada

Hoi Armanda,

Dat laatste (over vaders die de namen vergeten zijn bij de aangifte) daarvan ken ik alleen het verhaal van mijn opa.
Toen hun dochter geboren werd heeft hij haar met een andere naam aangegeven dan in de bedoeling lag. Haha!
Het fijne weet ik er niet van, maar ik geloof dat mijn oma er niet zo erg blij mee was
Uiteindelijk week die “verkeerde” naam gelukkig niet veel af van de afgesproken naam, dus heet mijn tante alsnog zoals de bedoeling was.

Verder zou ik eigenlijk niet weten of het vaker voorkomt.
Het zou me in ieder geval niets verbazen! Pappa’s zijn natuurlijk ook helemaal in de wolken en daardoor misschien wel een beetje “verstrooid”.

O ja, mijn vriend heeft Stephan gewoon goed aangegeven trouwens!

Gewijzigd door - Bieb op 28 Feb 2004 21:04:42