Ik heb laatst voor het eerst van the twilight saga: twilight gezien.
ik weet het hij is er al een tijd maar ik stond er een beetje sceptisch tegenover.
nu heb ik hem gezien en ik ben meteen verkocht
dus ook van the twilight sage: new moon… gekeken.
nu ben ik deel 3 aan het lezen en hij draait ook nog tot woensdag in de bioscoop: the twilight saga; eclipse.
Ik vroeg me af of jullie ze kennen de boeken en/of de films.
Normaal houdt ik totaal niet van dit soort dingen maar echt… het is zooo romantisch en bizar tegelijk!
Kent iemand twilight saga/boeken/films?
het is niet zo dat het alleen over vampiers gaat
daarom zei ik al dat ik er eigenlijk ook geen bal aan zou vinden als ik zou lezen waar het over ging op de achterkant van een dvd…
maar een vriendin haalde me over… ik ben totaal niet van de scf net alsj ij ook niet zo van de vampier horror. maar dit is echt totaal anders en compleet anders dan je zou denken.
je kunt eigenlijk pas oordelen over dit…als je hem gezien hebt. geloof me.
Hey
ook ik heb de eerste film gezien. In de bioscoop. Ik ging met mijn ex altijd, echt elke week naar de bios, sneak preview. Een voorpremiere dus, kostte maar 4 euro. Alleen weet je dus niet wat je te zien krijgt.
Zo ook Twilight gezien.
Nu ben ik een echte film freak, dus niet per definitie tegen één soort film. (alhoewel, kostuum drama …)
Maar deze film heeft mij ook erg weten te boeien. Heel mooie beelden. Mooie mannen, en erg romantisch op een leuke manier.
De boeken heb ik niet gelezen, maar hoor er goede dingen over,
precies! dat bedoel ik nou… je moet m echt gezien hebben wil je echt kunnen oordelen, puur omdat als je het zo op het eerste gezicht hoort je vaak zoiets hebt van: bleh…liever niet.
ik heb nu eclipse uitgelezen ik begin vandaag in het boek: morgenrood.
enne deel 2 is ook een aanrader om te zien en deel 3…tja ik zal nog even moeten wachten want ik heb geen tijd om m vandaag te bekijken in de bioscoop…laatste draaidag namelijk.
wil je verslaafd worden? kijk deze films
Ik weet precies wat je bedoelt!!! Ik heb de eerste film toevallig gezien bij m’n ouders thuis. Die hebben Prime en dan kan je gratis een heleboel films bestellen om te kijken. Noa had ik net in bed gestoken bij m’n ouders omdat ze zo moe was, dat ik haar niet wou lastigvallen met de rit naar huis. En dan had ik dus ineens twee uur tijd om een filmpje te zien.
Maar ik vond niet echt iets naar m’n zin en ben dan uit noodzaak maar naar twilight beginnen zien. Echt, ik was meteen verkocht! Noa werd wakker toen de film nog niet gedaan was en ik was zooooooo teleurgesteld dat ik de film niet kon uitzien! Ik heb moeten wachten tot enkele dagen later, toen ik weer bij m’n ouders was. Toen ik hem gezien had moest ik echt ook New Moon zien! Dus die heb ik dan direct gezien, via internet, op m’n computer. Niet ideaal, maar ik kon echt niet wachten om hem te zien. En dan moest ik wachten op Eclipse…
En heb hem nog steeds niet gezien! M’n man wil niet mee naar de bioscoop, want hij vindt de films maar niks. En geen van m’n vriendinnen heeft de eerste films gezien. Dus ik zal moeten wachten tot hij op dvd te verkrijgen is
Maar ik begrijp je dus volledig! Ik ben ook helemaal meegesleept in het verhaal en kan al niet wachten tot ik eclipse kan zien en dan Breaking Dawn!!
jaa breaking dawn! daar zit ik ook al op te wachten ik heb dan het boek wel maar in film wordt je nog meer meegesleept!
geweldig! ik heb gisteren uit noodzaak (haha!) op youtube naar trailers zitten zoeken van breaking dawn (het nederlandse boek heet dan morgenrood… rare vertaling he)
en ech die trailer is ook heeeeel veel belovend! moet je maar is kijken!
sommige zijn door fans gemaakt maar goed je ziet wel een paar stukjes,
ik kan echt niet wachten maar als die in de bios komt dan kijk ik hem zeker! enne anders gaan we toch samen?
Heb net de trailer bekeken… Ziet er al super spannend uit! Ik zou eigenliojk die trailers nog niet mogen bekijken want dan krijg ik alleen maar méér zin om nu al de film te bekijken en het is nog wachten tot november
en in welke bioscoop gaan we dan kijken, want ik denk dat kinepolis Antwerpen een beetje uit de richting is voor jou
hmm dat is zo’n 1 uur en 12 minuten hahaha. als we nou een middenweg nemen, ieders 35 min reizen
idd! ik werd er ook al niet blij van dat het nog zolang duurt… had even gekeken maar hij komt pas in 2011 in premiere in amerika…dus dat duurt nog wel even vrees ik.
Ja, ik vind Antwerpen ook wel een mooie bioscoop. We krijgen op m’n werk ook dikwijls gratis tickets en die kan je alleen gebruiken in Leuven, Hasselt en Antwerpen. Dus hier wordt er altijd naar Antwerpen gereden. In Mechelen is ook een bioscoop en dat is zo’n 15 minuten rijden voor ons, maar toch kiezen we altijd voor Antwerpen!
Ik heb twilight 1 en 2 op DVD, super film!!
Toen mijn moeder vertelde ovre de dvd dacht ik waar kijk jij naar?!?! maar toen ik hem ook gezien was ook gelijk verkocht!
Ik moet 2 nog kijken samen met me vriend (die vind ze ook leuk)
Ik wil ook wel mee naar de bios
xx.
Oi Twilight heb vorig jaar in de zomervakantie alle vierde delen geleend van mijn schoonzusje in het Engels en heb ze in twee weken uitgelezen, totaal geen SF trouwens. Het speelt juist af in deze tijd (met de nodige verhaallijnen dan) erg romantisch en de nodige spanning tussendoor heerlijk
Heb trouwens ook alle films tot nu toe gezien
hmmm jummie,
Ben afgelopen vrijdag weer overnieuw begonnen met het eerste deel te lezen even weer bij mijn schoonzusje langs geweest en vandaag uitgelezen, morgen maar even weer de tweede deel ophalen. Het zijn echt mijn soort verhalen Hoewel ik verzetsverhalen ook heel erg kan waarderen hoor
Lijkt me wel heel erg leuk om een keer te kijken…
Wij keken hier op zondag avond altijd Vampire Diaries…Mmmmm 2 lekkere vampiers… Kan niet wachten tot seizoen 2 in Amerika erop is, dan kan ik ze eerder kijken…
Word namelijk eerder in Amerika uitgezonden dan in Nederland…
Liefs, Melanie
o ja, vampire diaries seizoen 1 heb ik ook volledig gezien… Vind twilight wel beter, maar seizoen 2 wil ik ook zeker wel zien. Idd, de twee vampierbroers zijn jummie!
Hahahahaha inderdaad Sophie…
Zullen we maar de biezen pakken naar Amerika?? Ze opzoeken hahahhaha
Liefs, Melanie
hmmm nou edward uit twilight saga is toch ook best wel een errug lekkerding
@shirley ja je moet ook mee gezellig
enne… naar amerika ja daar moeten we zeker naartoe dan!
misschien ontmoeten we ze dan wel bij de premiere… dat is trouwens in november dit jaar geloof ik (deel 1 van breaking dawn!! deel 2 komt volgend jr)
nou wie boekt de vliegticket??
Ja heb de eerste gezien, ben halverwege in slaap gevallen
Sinds Jada geboren is kan ik gewoon niet meer laat wakker blijven, als een film op 7 uur begint prima dat lukt wel, maar 8:30, dan vraag ik mijn vent altijd rond 9:15, hoe lang duurt het nog?
Ja lukt me echt niet meer!