Ik weet precies wat je bedoelt!!! Ik heb de eerste film toevallig gezien bij m’n ouders thuis. Die hebben Prime en dan kan je gratis een heleboel films bestellen om te kijken. Noa had ik net in bed gestoken bij m’n ouders omdat ze zo moe was, dat ik haar niet wou lastigvallen met de rit naar huis. En dan had ik dus ineens twee uur tijd om een filmpje te zien.
Maar ik vond niet echt iets naar m’n zin en ben dan uit noodzaak maar naar twilight beginnen zien. Echt, ik was meteen verkocht! Noa werd wakker toen de film nog niet gedaan was en ik was zooooooo teleurgesteld dat ik de film niet kon uitzien! Ik heb moeten wachten tot enkele dagen later, toen ik weer bij m’n ouders was. Toen ik hem gezien had moest ik echt ook New Moon zien! Dus die heb ik dan direct gezien, via internet, op m’n computer. Niet ideaal, maar ik kon echt niet wachten om hem te zien. En dan moest ik wachten op Eclipse…
En heb hem nog steeds niet gezien! M’n man wil niet mee naar de bioscoop, want hij vindt de films maar niks. En geen van m’n vriendinnen heeft de eerste films gezien. Dus ik zal moeten wachten tot hij op dvd te verkrijgen is ![]()
Maar ik begrijp je dus volledig! Ik ben ook helemaal meegesleept in het verhaal en kan al niet wachten tot ik eclipse kan zien en dan Breaking Dawn!!