Kent iemand dit liedje?

Na het zoeken naar de knuffel Po voor Evianne, zitten we helemaal in de teletubbies. Pappa was aan het kijken op wat sites en toen was er op deze site zooooooo`n lief liedje. Ik weet niet of het ook van de teletubbies is, het begint heel simpel, maar wordt steeds mooier. Dit is die site
http://www.xs4all.nl/~ltamis/page/index.html

Groetjesmama van Evianne 03-04-2003

Oooooooh, wat een LIEF liedje!!!
Ik had het nog nooit gehoord!
Zou ook niet weten hoe je er verder aan kan komen, maar als jij daar ooit achter komt dan wil ik het wel graag van je weten!

Liefs, mamma van Stephan

Hahaha als alles goed is dan kom ik er wel aan. Mijn broertje ( de pc wizzzkid ) kan het er voor me afhalen. Ik dacht misschien dat jullie het al kennen of zo, dan was het makkelijker geweest en had ik er wat meer vanaf geweten.
Bieb ik zal hem meteen vragen hoe ik het bij jouw kan krijgen oke ? ( als we het eraf kunnen krijgen heet dat )

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 31 Aug 2004 08:26:30

Jaaaaaaaa we zijn aan het liedje gekomen en als het goed is dan kan ik die mailen. zal eens kijken hoe dat moet.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil hem, ik wil hem!!

Groetjes, mamma van Stephan

jaaaaaaaaaaaaaaa is onderweg bieb !

Hoi Astrid,

We hebben hem ontvangen hoor!
En hij doet het!
IK heb er net naar geluisterd met Stephan en eerst vond hij er niks aan, maar toen het liedje afgelopen was wilde hij het nog een keer horen.
En nog een keer, en nog een keer, haha!
Hij vond die babygeluiden wel grappig (“mamma, wat doet die baby nou? Die kan nog niet praten hè” etc. etc.)
Verder ging hij een klein beetje meebewegen met de muziek.
En nu vind hij het wél een leuk liedje
Bedankt!

Groetjes, mamma van Stephan (23 juni 2001)

Gewijzigd door - Bieb op 03 Sep 2004 12:25:36