Mijn vriend en ik waren laatst jeugdherinneringen aan het ophalen en toen hadden we het over Modern Talking. Zo’n Duitse popgroep uit de jaren '80, met een blonde vent en een hele enge Ken-achtige man met glibberlippen (lipgloss?) en lang haar! Ze zijn van ‘You’re my heart, you’re my soul’ en van vele hits die allemaal hetzelfde klonken. Goed, ik had ooit die CD, omdat ik ooit een jaren '80 feest gaf met vriendinnen toen we 30 werden. Dus we zetten die CD op, keihard en Eva raakte helemaal buiten zinnen! Ze vond het geweldig, ging meezingen en huppelen en riep de hele tijd ‘keer, keer’ en zo dansten we wel 4x op dat lied. Het was echt supergezellig bij ons in de kamer! Net een jaren '80-disco!
Eva en ik hebben sowieso erg veel lol samen, zeker de laatste tijd. We kregen laatst een pannenlap in de vorm van een siliconen krokodil en daarmee achtervolgt ze me steeds. Ze roept dan BILLEN en laat de krokodil in mijn billen bijten. Ik vlucht dan expres en dan gilt ze van enthousiasme. Ze is veel aan het praten nu en ze zegt soms echt grappige dingen. Die leuke momenten samen en dat Modern Talking-lied maakten me helemaal blij. Dat mocht ook wel even na de laatste weken! Gelukkig ziet alles er weer een stuk beter uit, ook met Max!
Groetjes Rainbow, trotse mama