Kennen jullie de bakerzak al?

Ooow, ik zie net je laatste berichtje.
Ik reageerde dus op het berichtje van daarVOOR

Maar wat GAAF zeg, dat je in zo’n bekend tijdschrift komt!
Ik denk echt dat er veel mensen geinteresseerd zullen zijn, aangezien er toch best veel baby’s huilen 's avonds etc.

Succes!!!

Groetjes (alweer) mamma van Stephan

iedereen is ooit nieuw begonnen hoor!!
dus shoot en ga lekker zo door , en als je meer reactie’s wil dan open je toch lekker een nieuwe topic, we hebben allang door dat je hier niet alleen komt om reclame te maken!

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

Ikke ben ook net nieuw hier, soms is het een beetje lastig om in een gesprek binnen te vallen, maar ik open gewoon een nieuwe topic. Hahaha dat gaat prima. Je leert vanzelf wel iedereen kennen.
Groetje Astrid

Nikki, ik heb op je site gekeken, maar ik kom er niet echt wijs uit hoe het nu gaat met die zak.
Hoe vast ligt een baby nu in die zak.
Ik heb Lucas zelf gebakerd maar dan met doeken.
Liggen ze dan eigenlijk hetzelfde of is het toch anders?

Enne, je leert hier iedereen zo kennen hoor.
Gaat heel erg snel

Groetjes Mim

Hoi,

Nou, ik zal jullie advies maar gewoon opvolgen en gewoon meedoen .

Wat de laatste vraag over de bakerzak betreft. Op de site is een uitgebreide pagina met de beschrijving van de bakerzak. Maar in het kort komt het erop neer dat de baby begrenzing heeft met de bakerzak, maar niet zo strak als bij inbakeren. Het minder warm is dan inbakeren omdat het geen verschillende lagen doeken zijn. En het minder ingewikkeld is, namelijk gewoon met een rits. De baby heeft dus wel iets meer bewegingsvrijheid. Zo kan hij met de handjes onder de kin, maar niet met de armen gaan maaien.

Uit de praktijk blijkt nu dat het hetzelfde effect heeft als inbakeren, op één punt na en dat is dat de bakerzak niet kan helpen bij darmkrampjes omdat het daar niet strak genoeg voor zit. Als “onrustbestrijder” werkt het perfect. Op het forum van OudersOnline staan wat reacties van ouders over de bakerzak.

Hoop dat het zo duidelijk is!

Groeten,
Nikki

Hoi,

Ik heb de reakties voor de grap eens bekeken bij ouders online en ze zijn over het algemeen wel positief toch?

Ik zag trouwens een bekend onderwerp staan, over “wanneer zelf kontje afvegen” Was van Carola die hier dezelfde topic had geplaatst

Gezellig trouwens dat je besloten hebt om leuk mee te kletsen hier!

Groetjes, mamma van Stephan

Het forum van Ouders Online is wel even wat anders dan hier. Wat een waanzinnig heftige gesprekken worden daar gevoerd zeg. Heb je die draadjes gelezen over inenten (bovenste) en over fopspenen, echt bizar hoe mensen elkaar aanvallen. Weinig respect voor de mening van een ander…

Hier gaat het er veel gemoedelijker aan toe. Meer gezellig zeg maar en als je een probleem hebt, leg je het voor. Of je maakt reclame .

Hoi Nikki,

Ja, dat was mij dus ook opgevallen.
Ik was nog nooit op die site en dat forum geweest, maar het gaat er behoorlijk pittig aan toe.
En inderdaad erg weinig respect voor elkaars mening (regelmatig).
Het bevestigd voor mij maar weer eens waarom ik hier toch het liefst kom (complimentje Kim! ).
Het gaat hier veel gemoedelijker en iedereen laat elkaar hier in zijn waarde.
Bovendien is het hier nog eens gezellig ook.
'T is nu alleen een beetje rustiger hier i.v.m. de vakantie, maar ja, da’s logisch.
Gezellig blijven meekletsen hoor!

Hoi Nikki,

Gefeliciteerd met je uitvinding, ik hoop dat het een succes wordt. Als de kinderen uitkomt, zal ik zeker even kijken.

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Oh, er was hier nog een tweede pagina:

Ja Bieb, dat was ikke die ook op ouders.nl een onderwerp had geopend. Ik zit op meerdere clubs (mamalief.nl, ouders.nl, een MSN-groep, een Yahoo-groep) maar ben hier toch het meest te vinden, dus dat zegt wel genoeg he!

Groetjes Carola, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Hoi,

Ik praat gezellig mee op het forum, maar ik moet toch even wat kwijt over de bakerzak. Ik heb net de wintercollectie samengesteld en het is zo mooi geworden! Mijn moeder heeft het eerste model gemaakt en zondag ga ik de publiciteitsfoto’s maken; met baby erin.

Als ik de foto’s heb gemaakt, zal ik er een hier op zetten. Ik zet ze nog niet op de website van de bakerzak omdat dat nog een beetje geheim is. Maar jullie mogen wel alvast een kijkje nemen hoor. Wel eerlijk je mening geven hoor, dat doen mijn klanten straks ook!!

Best leuk overigens een eigen bedrijf, maar soms wordt het me wel een beetje veel. Je hebt zo vaak van die dingen die a la minuut gebeuren moeten en daar is dan geen tijd voor door bijv. de kinderen. Het is zo moeilijk de beide zaken te scheiden. Heeft iemand van jullie ook een eigen bedrijf en loopt tegen dit soort dingen aan?

Misschien moet ik deze vraag ergens anders posten, nou ja we zien wel…

Groeten,
Nikki

Hoi Nikki,

Ik ben erg benieuwd hoe hij is geworden! En vooral van wat voor een stof!! Is het toch de rib geworden? We zien het dan wel!

Enne…wij hebben een eigen bedrijfje.
Maar mijn vriend doet het meeste werk (we werken in de bewaking en dat doet HIJ dus).
Zelf doe ik de administratie en ja, soms is het lastig als ik onverwachts snel een offerte moet maken en Steef loopt om me heen. Dan kan ik gewoon niet nadenken en moet ik erg op taalfouten letten. je kent het wel.
Maar fakturen maken doe ik als hij in bed ligt. Dus niet helemaal vergelijkbaar met jouw situatie.

Nou hier is de eerste foto van de nieuwe winterbakerzak dan… De baby is overigens niet Puck, die is uit alle mogelijke bakerzakken gegroeid met d’r dikke billen. Het is het dochtertje van een vriendin van mij. Wellicht komt deze foto ook in KINDEREN.

Je kunt het niet zo goed zien, maar het is dus ribfluweel met geborduurde bloemetjes en kringels erop.

Groeten,
Nikki

Gewijzigd door - bakerzak op 08 Aug 2004 20:37:54

he nikki maak toch effe een nieuw topic aan dan ziet iedereen het hier

groetjes,
Kim,mama van Sofie en Victor!

OK Kim, doe ik. Dank je!

Nikki