Keelonsteking

We zijn net terug van de hapost met ons zoontje.

Na de hele nacht te hebben gehuild en niet willen slapen en pijn uiten.

Hij heeft een keelontsteking.

Enigste wat ik kan doen is neusspray en sub240 geven.

Wie weet wat je er nog aan kan doen en hoelang het aanhoudt?

Jee jij was er vroeg bij inderdaad!
beterschap met je mannetje!
sub240? bedoel je pcm?. een echte keelontsteking gaat toch niet over zonder antibiotica of een ontstekingsremmer? als ik al een keelontsteking heb krijg ik al een kuur.
niet bij opgezette amandelen maar wel bij een echte keelontsteking.

Ik zou ook denken dat hij antibiotica zou krijgen…
Maar goed, naast de spray en de pcm probeer hem flink te laten drinken. Ijswater zou het best zijn, maar niet alle kindjes willen dit… Dat wil nog wel helpen tegen de pijn en eventueel zwelling.

Verder lekker knuffelen en troosten, helaas kun je niet meer doen zover ik weet.
Heel veel sterkte en beterschap!

tja ijswater is het beste maar ook rico wilde dit niet drinken, Na zijn operatie van zijn neusamandelen zeiden ze dat ik ook gewoon een beker sap kon klaarmaken, en de koelkast wat hoger zetten en die zoveel mogenlijk naar achteren en omhoog zetten (als je een vriezer boven je koelkast hebt is dit nog slimmer)
en dan even wat koud laten worden.
koud drinken is altijd goed.

jup, sub is pcm.

de ha had zoiets dat het zelf moet genezen en niet moet onderdrukken met een AB.

Want had hier wel om gevraagd.

wat nou niet onderdrukken.
onderdrukken doe je met pcm niet met antibiotica. antibiotica zorgt er juist voor dat de ontsteking weg gaat. of een ontstekings remmer.
vind het erg vreemd. zou het nog eens aan je eigen huisarts navragen meis.
oh en die eerste zin was niet naar jou maar aan de huisarts bedoeld die; wat nou niet onderdrukken.
gerum.
ik als volwassene krijg toch ook antibiotica hiervoor?
wat een rare gozer zeg. en arme mannetje! hij is nog zo jong

Ik vind het ook een aparte logica van de ha, maar goed, hij zal er voor geleerd hebben…

ik had een vrouwelijke haha!

dus dat zegt mss al genoeg… ik wacht ff af en anders ga ik vandaag toch gewoon weer terug met die hefst weer!

hij doet het nu wel beter dan andere dagen…

Vond ik dus ook, ze wilde het niet voorschrijven.

owen heeft keelonsteking maar geen koorts… dus hun vonden het niet nodig.

hij is nu weer actief en eet enigsinds…

bahbah!

Ik heb zelf een tijdje terug keel ontsteking gehad met dubbele oor ontsteking en kreeg zelfs hierbij geen ab. Mijn schoonzus heeft het van de week gehad en ook niet gekregen. Moet volgens hun zelf weg gaan, mits het heel erg word/werd dan kon het als nog. Beide niet nodig gehad. Waren 2 verschillende ha, dus het zal toch vrij normaal zijn.
Beterschap met je zoontje.

Gr Patries

Danke,

Hij is erg moe en wilt dus niet slapen… dus nog meer gehuil.

Door de nachten wat we met hem op zijn, het gezeur en gehuil ben ik er zelf echt helemaal ff doorheen.
Daarnaast ben ik zelf ook ziek thuis op moment.

Denk dat elke moeder er wel eens doorheen zit toch!?

@Luna en mees: mijn huisarts zegt, dat mensen met een verminderde weerstand vaak wel een kuur nodig hebben…dus ook kinderen. maar tegenwoordig zijn ze er nogal zuinig mee… zoals ze met alles aan het bezuinigen zijn

en waar ik ook met de keer achter kom dat elke arts een eigen visie heeft…

@rico… heb jij nog msn? zie je d’r niet meer in staan:S

Wat raar, ik zie jou ook niet staan? hotmail doet zoiezo raar en er schijnen virussen in msn te zitten. een vriendin zei gisteren ook al dat ze me niet online zag.
hopelijk snel opgelost…hmm.
Tja echt elke arts zegt wat anders. eigenlijk is dat best irritant want dan weet je nog niet waar je aantoe bent

Ik had beter zelf arts kunnen worden, als pedagoog weet je ook niet alles:*(

Beterschap met je mannetje

Dylano had laatst ook keelontsteking met 40 graden koorts en ook ge ab. Is vanzelf over gegaan.
Bouwen ze juist weerstand mee op.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

Oke thnx… oke, hoelang houdt zo’n keelonsteking aan?

Hij eet wel gelukkig broodjes en danoontjes dus daar maak ik mij geen zorgen voor.

Een dag of 5. Maar als hij eet lijkt het wle alsof hij al over het ergste heen is. Dylano heeft 1 dag niet gegeten en toen weer wel.

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Third Birthday tickers

oke, dat is fijn om te lezen!

danke voor alle tips en taps.

Ik weet wel dat als ze vaak ab krijgen dat ze er dan immuun voor worden en dan helpen de kuren dus niet meer. Ik ga zelf met een keelontsteking niet eens naar de ha. Het gaat vanzelf wel over… Beterschap voor je mannetje!!