Keel- en neusamandelen eruit

Vandaag was de grote dag! bij lucas zijn de keel- en neusamandelen eruit gehaald. Ook zijn zijn oren schoongemaakt. Ja je kan dan beter alles in 1 keer hebben.

Wat is dat toch zielig hè! ik vind het verschrikkelijk! en lucas weigert echt om te drinken! en dat is toch wel het belangrijkste.
We geven het met een spuitje als hij echt weigert zelf te drinken. De hele dag wil hij maar slapen en bij je liggen. Dat is wel het voordeel ervan lekker knuffelen. Normaal gesproken blijft hij nooit zolang bij je liggen hoor…

Hoe zijn jullie ervaren geweest hiermee?

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)

Alle sterkte met de kleine man!

Wat dat niet willen drinken betreft, heb ik misschien een goede tip. Vorige week zijn bij het dochtertje van een kennis ook de keelamandelen verwijderd en dat kindje weigerde ook te drinken.

Heeft die moeder een thee-serviesje gekocht en zijn ze regelmatig op de dag theevisite gaan spelen met die kleine meid. Werkte perfect! Zo heeft ze spelenderwijs een liter extra gedronken die dag.

Groetekes, Sje

Hoi,

Ik kan me herinneren dat wij zelf heel veel waterijsje kregen. zelfgemaakt door mama. Daarbij was wel een limiet van twee dagen gesteld door mijn moeder. dan vond ze dat we wel genoeg genezen waren om weer gewoon te drinken.

Groetjes

lon106

Ach ja ik had het met Robin ook dat hij niet wilde drinken
Ik heb hem toen met een rietje verplicht laten drinken
Dit was trouwens alleen de dag van de operatie en toen hij de volgende dag thuis was heel even
Heel veel beterschap

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Hoi bedankt voor de tips.
Wij kregen van de verpleging ook een goede tip!
dat was een waterijsje tot crunch maken met de staafmixer en dit met een lepeltje geven. Hij had het zo op!

Ook heb ik in een spa flesje limonade gemaakt en dit in de koelkast gelegd. Steeds heb ik hem een beetje in zijn favoriete beker van cars gegeven met een rietje! Hij had gisteren zoveel gedronken dat zijn luier het niet meer kon bijhouden!
Maar zo is hij er wel doorheen gekomen gisteren want vrijdag weigerde hij echt om te drinken!
Vandaag ging het wel weer iets beter. Hij mocht brood zonder korst en vanavond heb ik hem een potje van olvarit gegeven en dit nog eens extra fijn gemaakt met een vork. Ook lust hij graag een fruithapje (gekoeld in de koelkast) en vla of yoghurt. Dat is allemaal vloeibaar en koud.
Hij heeft nog wel vaak last en dan geef ik hem een zetpil. Zo loodsen we hem er een beetje doorheen.

Gr, bianca
mama van Lisa (14-05-2003) en Lucas (31-12-2005)