Keel amandellen er uit maar pas over 1,5 maand

hallo,

mijn dochter van 3 jaar heeft hele grote keelamandellen, zo groot dat ze bijna tegen de huig aan zitten.
ze eet bijna niet drinken gaat wel aardig, is moe en hangerig wil niks.
we zijn gisteren bij de kno geweest, maar om de operatie zelf moet ze nog 1,5 maand wachten.
dit is toch niet vol te houden voor mijn dochter, ook niet voor mij trouwens.
ga zo de huisarts bellen wat ik het beste kan doen.
omdat ze bijna niet eet is de ontlasting ook erg moeilijk.

ik wilde het gewoon even kwijt, als iemand hetzelfde heb mee gemaakt hoor ik het graag.

groetjes henny

waarom moet ze dan zo lang wachten?
als het om de wachtlijst gaat zou je even kunnen kijken of ze bij een ander ziekenhuis sneller geholpen kan worden

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

Hier zijn de (neus amandelen en buisjes in de oren) ook na een maand op de wachtlijst te hebben gestaan eruit gehaald. Dan spreken ze zelfs nog van een korte wachtlijst.

In jou geval zou ik ook vragen of er geen spoed oid bij kan… die operaties worden heel veel gedaan.

Lilypie In verwachting Ticker

ik heb de huisarts gebeld, volgens hem komt dat ze niet eet door wat anders.
ik moet nu vloeibaar voedsel proberen, en even aan kijken.
mocht het maandag nog zo zijn moet ze terug naar de huisarts.

ze is altijd al een moeilijker eter geweest, maar sinds een paar dagen gaat er niks in ook geen snoep, eerst was ze wel lekker aan het spelen, maar dat doet ze sinds gisteren ook niet meer.

ze mag zelfs al een maand eerder, maar dat is dan bij een andere arts, maak mij niet uit.

toen hier de amandelen dr uit moesten kon mijn zoon de volgende dag terecht en het was geen spoed dus 1 maand klinkt hier wel lang dan.
mijn nichtje had trouwens ook vergrote amandelen die zijn er twee weken geleden uitgehaald maar ze at wel gewoon goed dus het kan zijn dat er idd ook iets anders aan de hand is
zoals je ha zegt tot maandag aankijken voelt het nog niet goed gewoon weer aan de bel trekken hoor!!

suc6

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

ze heeft vanmiddag wat geslapen, en wat gedronken, eten nog steeds niet.
maar nu heeft ze ook last van haar oog, is ook wat rood en iets dik.
als dat zo morgen nog is ga ik naar de huisarts.
wel toen haar zus thuis was van school hebben ze nog lekker gespeelt.