He Bianca,
Nou als ze er wel uit moeten, kan het beter maar nu dan als hij ouder is, als ze klein zijn hebben ze er na die tijd minder last van! Maar goed het blijft vervelend natuurlijk!
En ja ik laat de kinderen ook inenten, wij vallen hier buiten de grens van noord holland, maar hier in ons dorp zijn ook al gevallen bekend! En dat lees je niet in de krant maar hoor je van derden, dus we kunnen er niet onderuit. Ik had vandaag ff geinformeerd, en voor Fabienne kunnen de kosten oplopen tot 700 gulden, dat is wel veel geld hoor! Ik doe het natuurlijk met alle liefde, maar op het moment dat ze klaar zou zijn met alle prikken, want ze moet er ook meerdere!, zou ze ook bijna 1 jaar zijn dus hebben we besloten om Anieck en Mandy, morgen al!, te laten prikken, en Fabienne als ze 1 wordt. Pff ben er heel erg kwaad om geweest, want het voelt zo oneerlijk, de andere twee wel en zij niet. Maar goed, het is niet anders. Als ze ook maar 1 prik hoefde hadden we haar nu ingeent, al zou die 700 piek kosten. (Ik heb het over guldens omdat die ass. dat zei!) Maar al dat gif in zo’n klein lijfje is ook niet niks natuurlijk!
Maar goed om een lang verhaal kort te maken, wij gaan dus ook enten morgen…
Liefs ellen