Keel amandelen

dylan eet heel slecht en kauwt heel lang op brood en andere eten,doet een half uurtje over 1boterham.

kan het zijn dat zijn amandelen niet goed zijn,als ik vraag aan de arts is het meestal ze zijn goed hoor hij zal wel geen honger hebben.

net als ijs,vla vloeibaar eten gaat er wel goed in.

hij weegt ook maar net aan 18 kg komt sinds hij 4 is niet meer aan.maak ik me nu te veel zorgen???
wat denken jullie

groetjes bianca

Gewijzigd door - bianca4 op 09 Apr 2002 11:12:44

Pfoeee ik zou het niet weten Bianca, maar als je niet vertrouw vraag je een verwiskaart daar heb je toch recht op!!

Succes

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi

mijn broer kon ook geen brood wegkrijgen
wel pap en dergelijke

lag toe wel degelijk aan zijn amndelen en ik zou toch maar een verwijskaart vragen als ik jou was

Kussies

ik denk er precies het zelfde over…

Hoi,

Is hij verder wel gezond en levendig?

Meestal is dat een aardige indicatie…

Maar als je blijft twijfelen moet je dit gewoon aangeven bij de HA en inderdaad een verwijskaart halen…twee weten tenslotte meer dan 1.

Succes!

Groetjes Marielle

nou vanmidag nar de arts toe,ben beniuewd.

ook hoest dylan weer zoveel en zijn longen doen zeer,hij heeft als baby astma gehad,ik hoop voor hem dat het niet weer het geval is.

hou jullie op de hoogte

groetjes bianca

nou dylan is goed verkouden net geen brochites.longen waren schoon,keel amandel opgezwollen.maar da kanverband hebben met zijn verkoudheid.

over 3 weken kijk hij weer ff of het nog zo is en dan hgaan we naar de kno.

heb ook gelijk 2 recepten aan gevraagd voor de meningokoken,aphotheek was leeg en einde van de week word ik gebeld dat het binnen is.en dan kan je elke dag tussen 4 en 4.45 bij de dokter ass laten in enten

groetjes bianca

is dat enten vanwege al die gevallen bij jullie inde buurt? en moet je de entstoffen nog steeds zelf betalen?

nou afwachten dan maar met zijn keel succes hoor dylan

Kussies

kim,

we hebben lang gepraat hier over van ja wat doen we,toen las hans weer van noorholland nood vaccinatie en toen zij hij nu doen we het,voor we weer een kind weg moeten brengen.maar in r-dam is een 2 jarige meije opgenomen,en ligt crities daar.
en me arts gaf me gelijk.

maar je moet zelf betalen maar ja dat doet er niet toe

groetjes bianca

He Bianca,

Nou als ze er wel uit moeten, kan het beter maar nu dan als hij ouder is, als ze klein zijn hebben ze er na die tijd minder last van! Maar goed het blijft vervelend natuurlijk!

En ja ik laat de kinderen ook inenten, wij vallen hier buiten de grens van noord holland, maar hier in ons dorp zijn ook al gevallen bekend! En dat lees je niet in de krant maar hoor je van derden, dus we kunnen er niet onderuit. Ik had vandaag ff geinformeerd, en voor Fabienne kunnen de kosten oplopen tot 700 gulden, dat is wel veel geld hoor! Ik doe het natuurlijk met alle liefde, maar op het moment dat ze klaar zou zijn met alle prikken, want ze moet er ook meerdere!, zou ze ook bijna 1 jaar zijn dus hebben we besloten om Anieck en Mandy, morgen al!, te laten prikken, en Fabienne als ze 1 wordt. Pff ben er heel erg kwaad om geweest, want het voelt zo oneerlijk, de andere twee wel en zij niet. Maar goed, het is niet anders. Als ze ook maar 1 prik hoefde hadden we haar nu ingeent, al zou die 700 piek kosten. (Ik heb het over guldens omdat die ass. dat zei!) Maar al dat gif in zo’n klein lijfje is ook niet niks natuurlijk!

Maar goed om een lang verhaal kort te maken, wij gaan dus ook enten morgen…

Liefs ellen