Kdv

hallo

Hebben jullie het op het nieuws gezien? Dat een kdv vooral voor kids van 9-18 maanden niet goed is en gedragsproblemen kan veroorzaken. Wat erg voor alle papa’s en mama’s die in goed vertrouwen hun kindje in een kdv doen, dan schrik je toch wel lijkt me. Ik ben thuisblijfmama, wil wel gaan werken maar pas als de kids op school zitten, want papa is thuis voor de boterham tussen de middag (paul werkt thuis)

Groetjes, Els

ja ik hoorde het vanmiddag,
maar ik vondt het wel een beetje overdreven.
Dat een kind te weing aandacht krijgt, daar kan ik me wel iets bij voorstellen, maar zo lang zitten ze toch niet daar ?
In de middag krijgen ze weer extra aandacht van de ouders…

Denk ik dan…
Hoop ik dan…

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

hebben we het hier over kids die twee dagdelen per week daar zitten of kids die een hele werkweek daar zitten? waarvan de ouders in het weekend ook nog graag hun sociale leven willen leven? Dat maakt mijn inziens nogal een verschil…

Kussies

dat is een goeie kim,
dat hebben ze er niet bij verteld !??

Groetjes en een knuffel
gabriella en jasper

Nee Precies ik denk dat het daar over gaat er was pas al een heel onderzoek naar geweest en dat ze ook het zwangerschapsverlof veel lang wilde maken omdat het gewoon weg beter zou zijn een paar dag delen geloof ik niet dat dat kwaad kan maar 40 uur lijkt mij ook niet echt best maar ja wat is wel goed?

Tries

Ik moet er ook niet aan enken 40 uur mijn kindje wegbrenegn, maar al zou ik Demi mijn 12 uurtjes wegbrengen, geloof ik nooit dat dat kwaad zou kunnen…
Maar ik heb gelukkig dat probleem niet Demi gaat fijn naar d’r oma!

Groetjes Nathalie
http://vrienden.clubs.nl/demi