KDV update

We zijn inmiddels drie weken verder op de nieuwe creche en het gaat eigenlijk allemaal hartstikke goed. Ze slaapt goed en eten gaat natuurlijk helemaal geweldig. Ze mogen zelfs af en toe paddington even wegzetten.

Gister heeft ze staan dansen en is helemaal uit de stekkertje gegaan en heeft het voortouw genomen naar andere kindjes. Ze is duidelijk der plekje aan het veroveren en ze komt met glimoogjes en een grote glimlach thuis.

Dit is in elk opzicht de beste zet die we hebben kunnen doen.

Groetjes,

Michèle

Hartstikke fijn, voor alle partijen dus een goed besluit geweest!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Super joh!

Fijn idee dat je kleine meid het naar haar zin heeft overdag en met een big smile weer meegaat!

Liefs

Lilypie Second Birthday tickers

Wat mooi toch dat je kindje zich zo goed aanpast aan een nieuwe omgeving he!! Goed van haar hoor. En fijn voor jullie te weten dat ze overdag zo’n leuke tijd heeft.

Groetjes Bianca

Wat goed joh dat het zo goed gaat met Morgan op het KDV. Dan breng je haar toch met een gerust hart heen!!

Ik weet niet waarom je haar naar een andere hebt gebracht maar zo te horen is het een erg goed besluit geweest. Fijn dat ze zo blij weer thuis komt.

@murielisblij voor haar oude kdv moetik om kwart voor zeven de deur uit om haar om half acht op het kdv te hebben en dan moest ik zelf nog eens zo’n 30 min naar me werk reizen. Ze staan we om kwart voor zeven op en ik mijn hele reistijd maar 30 min max.

Groetjes,

Michèle

Fijn Michèle, dat Morgan het zo ontzettend goed doet op het nieuwe KDV!
Zal ook wel rust geven voor jou
Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

@ Anne echt wel. Ik zit nu een stuk rustiger op me werk en ik ben een stuk eerder thuis en we hebben nu allemaal een stuk meer rust. Ook Mervin hoeft niet meer voordurend heen en weer te rennen.

Groetjes,

Michèle

he super zeg dat dit zo goed heeft uitgepakt!!

liefs,
Rinske

[img]http://lb2f.lilypie.com/Zkwep2.png" width=“400” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie Second Birthday tickers” />

Wat fijn Michelle dat het zo goed gaat op het nieuwe KDV.

Dat geeft jullie zelf ook een goed gevoel dat het een goede stap geweest is.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Ja vanmorgen bracht ik haar weer weg en ze ging eerst de leidster een knuf geven en haar lip laten zien. Ze is gister plat voorover op de stoep gevallen en heeft nu een dikke lip. Ze struikelde over een omhoog staande tegel en daarna werd ik gesommeerd dat ik op moest schieten met der sloffen want dan kon ze naar binnen. Er kon nog net een kusje vanaf maar toen kon ik gaan

Groetjes,

Michèle

Ha,ha. Dadelijk mag je niet eens meer mee!

Groetjes Bianca

Nee mamma is dismissed

Overigens is het pappafase hoor, gister deden we even snel een boodschap. We liepen beide weg even, dat mamma weg liep was niet boeiend, maar oh jee pappa was weg. Het is pappa voor en pappa na.

Groetjes,

Michèle

Oh ja, dat herken ik ook. Ik sta er af en toe ook voor spek en bonen bij… En blij zijn als papa thuis komt, en als mama thuis komt geen kik. Wel hard af en toe.

Groetjes Bianca

Soms vind ik het ook wel prettig omdat ze wel heel erg aanhankelijk kan zijn soms, maar gister toen ze gevallen was, was er toch maar 1 die haar troosten kon. Mamma blijft dan wel nr 1.

Groetjes,

Michèle