Zo even een schoon topic waarin ik hoop dat het nu even over mij en mijn dochter en haar avonturen op het KDV kan gaan. In het andere topic bakkelijen jullie maar lekker verder.
Maar goed ik heb haar hoofdleidster gesproken. Ik vroeg of ik haar even kon spreken en dat was uiteraard geen probleem. Ik gaf aan dat Morgan weer aangaf dat pappa haar sloeg maar dat we nu even met haar zijn gaan zitten en dat ze dus vertelde dat C. haar pijn deed en sloeg. Dat werd beaamt dat dat gebeurde. Sterker nog het had vandaag zijn hoogtepunt bereikt. C. Had Morgan letterlijk bij haar keer gegrepen en Morgan sloeg hard van zich af vooral in zijn gezicht. Was echt een situatie meppen waar je meppen kan. Ze zijn er uiteraard meteen tussen gesprongen en C. is meteen apart gezet. Ze weten dat hij bijna altijd begint. Morgan mept overigen meestal wel van zich af en komt het ook wel vertellen, maar ze waren van de situatie op de hoogte. Gek genoeg schijnen ze er wel altijd zelf voor te kiezen om naast elkaar te zitten met eten, maar toch gaat het steeds mis. Overigens hoorde ik wel dat morgan sneaky is. Ze prikt of knijpt kindjes zonder dat ze denkt dat andere het zien, dus helemaal onschuldig is mijn meissie ook niet. Maar met C loopt uit de hand en dat werd wel beaamt. Ze houden het zelf ook al in de gaten gelukkig. Want ze moest me gelijk geven dat als morgan het nu zo mee naar huis nam dat het te ver ging. Ik neem niet aan dat het mannetje meteen over geplaatst wordt, maar er worden extra ogen op dit stel gelegd. Ben wel blij dat ik het gemeld heb. En ze gaf me gelijk over mijn angst van morgan die roept pappa slaat mij. Zij weten beter maar een buitenstaander niet.
Groetjes,
Michèle