....Kaya wat moois gehad heeft?

Het kwam vandaag met de post, een leuk pakketje.
Samen met Stephan op bed opengemaakt en wat zat er tot onze verassing in?
Een hele mooie “geboorte-slinger” voor Kaya!
Van Astrid, Daan, Evianne en Jessin!
Helemaal zelfgemaakt van (volgens mij) bierviltjes, heel mooi beplakt en met handafdrukjes van Evianne en Jessin erop en natuurlijk de naam Kaya + geboortedatum.
Echt SUPER LEUK!!!
Hartstikke origineel!
We maken er gauw eens een foto van en dan plaats ik hem bij deze topic.

As, Daan, Evianne en Jessin: BEDANKT!!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

he wat tof!!! super leuk gedaan!

liefs jessica, &

Whahahaha wat leuk dat jullie het zo leuk vinden ( hihihi las deze topic en was benieuwd wat ze gekregen had ) Ja ja, we hebben lekker samen geknutseld, hopelijk kan ze hem nog voor hele vele verjaardagen gebruiken. Wij hebben hem met heel veel plezier gemaakt en ik zal morgen aan Evianne vertellen hoe leuk jullie hem vonden.

Ohhh wat leuk, we willen graag een foto!!

Groetjes Nathalie & Co

Wat leuk en origineel ook! Ook wij zijn benieuwd naar de foto!

Een knuffel van een trotse vader!!
Papa van Shakira (24-12-2002)

en Fajah (17-11-2004)

he super zeg,ben ook net als m,e voorgangers dus nieuwsgierig naaar die foto hihiihh

Bianca,Dylan & Kaitlyn

ja nu we het weten ,zijn we benieuwd naar de foto .nee komt wel, rust eerst maar lekker uit .

groetjes marielle mama van
10-10-01

whahahaha als ik geweten had dat je er een foto van wilde plaatsen, had ik er wel al eentje gemaakt. Maar ja, wel leuk om te zien hoe hij bij jullie hangt natuurlijk.

Hihi, ik zal morgen eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Maar uiteraard krijgt hij binnenkort in ons nieuwe huis zijn definitieve plekje pas hoor!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Dan wachten we nog even af. orginele kado’s zijn altijd leuk.
Er zijn hier nogal wat creatievelingen

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.