Kaya 3e keer fysio geweest

Vandaag voor de derde keer naar fysio geweest i.v.m. haar nekje.

Het gaat dus steeds beter (wereld van verschil vergeleken met 1,5 maand geleden)

Volgens de orthomanuele therapeut zit ze nu op zo’n 70 à 80%
Over 3 weken moeten we nog een keertje komen en dan horen we of dat de laatste keer was.

Ze heeft alleen nog een extreem hardnekkige voorkeurshouding :s
We proberen haar al steeds de andere kant op te laten kijken d.m.v. speeltjes etc.
Maar met name als ze in bed ligt te slapen (of in de maxi cosi ofzo) is het gewoon lastig om haar hoofdje de andere kant op te laten liggen.
Gelukkig is haar hoofdje niet echt afgeplat (hoe dat nou kan??)

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Zoo dan gaat het wel goed toch?? Melanie had ook Kiss, maar die mocht pas bij 6 keer fysio stoppen!!

Maar het doet Kaya geen pijn?? Knap hoor van Kaya vind ik het!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Fijn dat het zo goed met Kaya gaat.
En die voorkeushouding?! had Ruben ook maar een opgerolde handdoek deed wonderen.
maar nu slaap hij weer stug met zijn hoofdje naar recht, maar daar maakt ik me niet meer al te druk om.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

quote:
Melanie had ook Kiss, maar die mocht pas bij 6 keer fysio stoppen!!

Kaya gaat over 3 weken dus voor de 4e keer.
Maar het is niet zeker of dat dan de laatste keer is.
Dat hangt gewoon af van hoe hij vind dat het gaat/voelt etc.

Pijn deed het denk ik wel op het laatst. Toen begon ze namelijk echt wel te huilen.
Maar vergeleken bij de eerst keer dat we daar kwamen!!! Dat was echt 100x zo erg, toen krijste ze bij de eerste aanraking van haar nekje al

Ben gewoon echt superblij dat we op tijd naar fysio zijn gegaan

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ja, het had veeel erger kunnen zijn zeg!!

Groetjes Mariska
Mama van Lindsay, Tess, Melanie, Julia, Nathalie & Malin

Hallo

Lekker he dat het zo goed gaat. Justin is in totaal ook 4 keer geweest en toen was het goed. Justin had ook een voorkeurshouding. Op het CB hebben ze mij toen aangeraden hem in een babysleep te laten slapen. Dat zijn 2 kussentjes, groot kussentje achter de rug en nek, klein kussentje voor de buik. Zo kan hij niet draaien. Je kunt zo’n babysleep gewoon bij een babyzaak kopen +/- 17.00 euro, en op marktplaats worden ze misschien ook wel aangeboden.

Groetjes
Anoek

de troste moeder van Justin

lekker joh, dat het zo goed gaat!! Ga zo door Kaya!

heeeeeeeeeeee dat klinkt goed,zal duimen dat het de laatste keer is volgende keer

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Hey dat klinkt positief Bieb
Hoop dat Kaya gauw helemaal van de pijn af is
Wat heb je toch een groot meisje al he

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Wat heb je toch een groot meisje al he

Nou, dat kan je wel zeggen! Pfff…benieuwd hoeveel ze morgen bij het cb weegt hoor, na weer 4 weken.
Maar het is een heerlijke meid
Datzelfde heb ik trouwens ook als ik foto’s van Justin zie…zo’n heerlijk beertje is dat