Kauwbewegingen

Ja ik weet het. minder werken is geen optie, maar we zijn in februari een weekje vrij. We willen Morgan zo ie zo dan wel twee dagen naar de creche brengen want Mervin is in die week jarig en dan kunnen we even alle boodschappen en zo doen enne ook nog even bijslapen als zij toch daar is. Ik moet dan echt even tanken.

En in maart ben ik ook twee dagen vrij, maar dan ga ik naar Metallica. En mijn eerst volgende vakantie dan in pas laatste week augustus en dan de eerste twee weken van september. Maar tussendoor neem ik misschien nog wel een keer een paar slaapdagen op

Groetjes,

Michèle

niet misschien dat moet je gewoon doen! en ik weet zeker dat je baas dat snapt.
niemand heeft iets aan een werknemer die doodop is, zo kun je je dadelijk niet concentreren op je werk enzo krijg je dat gedoe ook weer.
ooh tof concert dat is super.
ik ga pas in augustus is op vakantie, de eerste keer in 10 jaar! en dan gaan we naar preston palace lekker effe tot onszelf komen, lekker genieten eten drinken zwemmen sauna’tje pakken heerlijk!
het duurt nog een half jaar maar ik droom er al bijna over zo erg verlang ik ernaar

(K)Kuzjes!

Ja ik weet het, maar ja je hebt het hier tegen een halve woraholic

Hmm preston Palace… vraag me af of ik daar nog naar binnen mag. Daar heb ik het met mijn ex en zijn werk (hij werkte in het weekend in de kroeg) wel heel erg bont gemaakt…

Groetjes,

Michèle

haha vertel

(K)Kuzjes!

oh en nog iets ik wil ook zo’n leeftijds banner van rico hoe moet dat?

(K)Kuzjes!

Nou ja non stop alcohol he en dat vanaf 2 uur 's middags… Dus laten we zeggen dat we flink rotzooi getrapt hebben, de kamers er niet uit zagen en dat het een wonder was dat we er niet ter plekke uitgetrapt zijn en dat we de borg nog terug gekregen hebben. Echt we maakte herrie, sommige zochten ruzie. De kamer was een grote puizooi. Echt de cola zat tot aan het plafond…

Groetjes,

Michèle

hahahaha, ooh echt erg!
nee zo erg gaat het hier niet worden, tenzij ik extra veel groenten (en dan spreek ik over worteltjes) meeneem voor rico haha dat eet ie dan denk ik niet eens meer want hij is dan 10 maanden.
wel erg hels gemaakt dus hoelang is dat geleden?
tegenwoordig hebben ze er zo’n indoor kermis. lijkt me best mooi vooral voor rico alhoewel ik niet met zekerheid kan zeggen of hij die lichtjes dan nog zo boeiend vind als nu

(K)Kuzjes!

Eh ik was 19 of zo toen dus een jaar of 9 a 10 jaar geleden. Dus laat maar zeggen ik was nog jong en onbezonnen…

Ik drink nu al jaren geen alcohol meer en zelfs roken en ik mee gestopt dus ik ben best wel braaf nu. Alleen alle geintjes die Morgan uit wil halen heb ik al geflikt dus daar krijgt ze geen kans voor

Groetjes,

Michèle

ooh haha, ach jong zijn heeft ook zijn charmes. dat gaan we idd weer meemaken met onze kids, dan voel je je weer bijna net zo oud als hun zijn. erg grappig, hoe belachelijk we mee kunnen doen met geluidjes maken. mn vriend maakt er altijd een grapje over bij mij als ik zo met hem speel zovan; baby voed baby op
jaja schat! ik kan me er gewoon goed op inspelen:D

(K)Kuzjes!

Ga naar lilypie.com Inge, dan wijst het zich wel…

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

bedankt Mriek, tof:D

(K)Kuzjes!

haha welke ling moet ik dan nemen?

[link=http://lilypie.com][/link]

doet ie het nu?

[img]http://b1.lilypie.com/JBrop1.png[img]

haha nope, is nog is ingewikkelder dan het lijkt

(K)Kuzjes!

ik zie het ook niet:S

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

jaaaaaaaaaaaaah hij doet het!
wendy je moet bij lilypie als je na stap 3 bent de bovenste tekst copieren, staat ook bij: HTML Used for web, email and forums that allow HTML.

:smiley: helemaal happy 2x rico erop

hoe krijg je die engelse tekst nederlands?

heb 't al, nu issie af toch een mooie banner al zeg ik het zelf

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

dus nu doet ie het?

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha jij ook draakje? lol

Lilypie 1st Birthday Ticker