Kauwbewegingen

heeh snap hem even niet michele? ;S

nou omdat het juist niet de normale gang was, dat hij dan wakker werd en ging huilen heb ik hem eerst zo proberen te troosten en dat hielp niet, hem er toen uitgehaald want dit doet hij nooit dus was er duidelijk iets niet helemaal oke.
ik denk toch die tandjes. Spuitluiers ook sinds gisteren weer rode wangen en ontzettend kwijlen, vingers sabbelen. en huilen tja… mengeling met sprongetje ook want het is me toch een week PFFF ik heb sinds mn bevalling het niet zo in mn rug gehad. hij wil alleen maar rondgedragen worden en zo gauw ik ga zitten met hem is het huilen geblazen

(K)Kuzjes!

ow haha nu snap ik het wen van wennen dagt dat je wen van wendy bedoelde hihihihihi vroeg naar bed voor mij vanavond

ben je zo moe wendy

(K)Kuzjes!

dat blijkt maar weer

ik heb dat echt ook al weken ofzo, en deze week beloofde ik mezelf: na gtst te bed, en het is me niet gelukt behalve gisterenavond dan. ik zit te veel te forummen hiero haha

(K)Kuzjes!

ja erg heh is gewoon jullie schuld

hahaha, nee ik kan er niks aandoen, maar aan de andere kant,m een verslaving heb je zelf in de hand… haha ik moet zo naar novadic ik wil nie! ik denk dat ik er maar mee op hou

grapje

(K)Kuzjes!

hahaha

nee hoor zit nog in de ontkenningsvase jullie schuld

haha eens een junk altijd een junk, ik ga hier nooit meer weg!
rico heeft last van zn 17 weken sprong ECHT ONWIJS erg de laatste dagen pfffffff zere rug

(K)Kuzjes!

Hoe lang is ie nu aan het rommelen isa?

Groetjes,

Michèle

volgens mij een week of 2 a 3 maar dat was niks vergeleken bij deze week, en al HELEMAAL niet vergeleken bij vandaag. hij was vanohctend al om half 6 zo huilerig, en hij heeft denk ik maar 1 a anderhalf uur geslapen vandaag vanaf half 6 vanochtend dus.
pff en dan gaat ie 10 minuten voor etenstijd zitten gapen en huilen dan weer van moeheid…ik heb dan zoiets van die 10 min wacht dan ook maar effe want als je nu gaat slapen wordt je helemaal niet meer wakker voor de voeding, dus leg ik m zo te bed hij is nog effe aan het uitbuiken en dat laat ik hemn liever rechtop doen dan liggend

(K)Kuzjes!

Twee dagen max dan is ie weer de oude, kan ook eerder zijn. Was met Morgan ook, kon haar wel achter het behang plakken. Was echt blij dat ik haar even naar de creche kon brengen. Zelfs daar herkende ze haar niet zeg maar. Na het weekend was ze weer helemaal zichzelf

Groetjes,

Michèle

hoelang duurde haar sprong? en was die ook met week 17 het ergst? (wel grappig dat dat zo ook in het boek staat maar ja is ook niet voor niets geschreven)
ja hij had er voor woensdag ook wel last van maar meer wisselvallig zeg maar…ik hoop dat hij zich snel wat beter voeld want vind het echt zielig, ook voor mezelf soms

(K)Kuzjes!

Morgan is nu weer het vrouwtje afgezien van haar verkoudheid, maar die sprong duurt wel even en het lijkt ook of ze niks geleerd hebben, maar Morgan gaat nu pas weer meer kletsen en ‘zinnen’ maken. Ook probeert ze te rollen nu en ze wil kruipen.

Groetjes,

Michèle

ja rico heeft 2 weken ofzo echt niks gedaan alleen maar een guh geluidje en pakken deed hij ook niet meer. daarna ging ie stilletjes weer dingen oppakken met nieuwe dingen, zoals bvvv en pfffft (met speeksel en zn tong uit zn mond weet je wel)
en nu probeerd ie sinds vandaag ook als hij opzijn buik ligt zn knietjes op te trekken zovan ik wil vooruit, wat niet lukt, en hij gefrustreerd raakt, haha het is echt aandoenlijk om te zien

(K)Kuzjes!

Oh ja dat deed Morgan ook, niet dat ze nu al kruipt hoor. Gelukkig niet, hoewel dan ben ik wel snel weer van me buikje ah… hmmm misschien toch maar gaan stimuleren… Nee zonder dollen nu kan ik tenminste nog werken als ze in de box ligt anders niet. Ja Deze muts zit nu ook weer te werken.

Groetjes,

Michèle

op zaterdag?
bale denk je dat je lekker weekend hebt
wij gaan dadelijk lekker op pad met zn drietjes, ben ik wel aan toe. het lijkt wel alsof ik steeds vermoeider wordt. soms heb ik dagen dat ik denk: hier ga ik echt aan onderdoor, ik heb er gewoon geen zin meer in ikw il alleen maar slapen, (hoewel ik gewoon doorga natuurlijk). en dan voel ik me weer kip lekker.
vooral met rico’s hangerige periodes heb ik daar last van. dus lekker eruit vandaag, het is maar met vrienden naar een binnen terras maar toch eruit is eruit

(K)Kuzjes!

Ik zit met een laptop en een hoop keuringsrapporten thuis inge de boel in te voeren. Ik probeer altijd alles op zaterdag af te hebben, want dan is de zondag voor mij. Ben wel zo wat niet af komt komt niet af mijn gezin gaat voor.

Zo ben ik vandaag even met mijn vriendin en Morgan naar Ikea geweest. Morgan vond het helemaal het einde ze zat in der maxicosi in een winkelwagen lekker om zich heen te kijken. Vooral de lampenafdeling is het einde volgens haar. Ze zat te kletsen en te doen. Wel lachen op een gegeven moment had mijn vriendin haar even op haar arm en iemand botste tegen me vriendin aan. Wie zat er weer te gillen en te schelden… inderdaad dat kind van mijn… Echt van wie heeft ze het…

Groetjes,

Michèle

hahha dat is toch prachtig! die lichtjes vinden ze echt interesant he! rico ook in de winkel laat ie echt een harde scheet, en iedereen keek mij aan! dus ik zo: nou rico! en hun zie je kijken van: JAJA…
haha genant!
maargoed, verder nog wat leuks gekocht?

en zeker dat je gezin voor gaat! maar wordt het niet allemaal een beetje teveel meid? het zou echt geen kwaad kunnen misschien wat minder te gaan werken een tijdje, anders ga je er dadelijk aan onderdoor en daar hebben ze op je werk niks aan en thuis niet en jezelf zoiezo niet!
let een beetje op jezelf oke?

(K)Kuzjes!