Kauwbewegingen

Ah arm mannetje… Hier is het bij elke voeding raak nu en elke nies. En niet veel maar toch. Lekker he zo’n verkoudheid…

Groetjes,

Michèle

oohja natuurlijk dan niezen ze en zetten ze extra druk daar natuurlijk
ja rico knettert echt dan en stinken!
hij heeft vandaag ook weer zoiets raars, het is net alsof zn tuttel te klein is, dan geef je hem zo en dan legt hij zijn onderlip over die onderkant van die tut heen:S snap jij het? dan snap ik het ook

(K)Kuzjes!

Eh nee die snap ik niet. Morgan speelt wel met haar tul dat wel, dat trekt ze hem eruit en dan bekijkt ze hem helemaal. Helaas snapt ze nog niet hoe hij weer in haar mond moet dus mamma to the resque…

Groetjes,

Michèle

JAAA dat doet rico ook sinds vorige week, het begon uit frustratie midden in de nacht, toen hij zijn doek niet omhad omdat hij die onder had gespuugd. en toen deed hij het ook overdag, dan pakt hij dat schildpadje vast en dan tut hij verder, of hij haalt hem eruit en of laat m vallen of kijkt er aandachtig naar haha wat leuk!
ja rico doet wel meer gekke dingen. dan steekt hij zijn tong uit en doet: PFFFFFFFFF (ik kan da niet typen maar je snapt me wel, gewoon HA PPPPFFFTTTspetter spetter) haha lol

en hij maakt ook geluidjes van: bvvvv en krijsen kei hard, en soms als hij lacht maakt ie ook een geluidje zovan: HAha lijkt dan alsof hij ook daadwerkelijk lacht.
en hij maakt soms ook een oh en ke geluidje meteen na eklaar
dus dan is het : okkeee lijkt weer op oke
echt schattig!

(K)Kuzjes!

Ha ha ha Morgan maakt volzinnen nu. Hele verhalen. Ze praat nu ook met de andere baby’s op de creche. Ze hebben 3 meisjes nu en die kletsen de hele dag door met elkaar. Enne een van de jongetjes kan nu rollen en als ze dat ziet gaat ze gillen tegen hem. Zeker jaloers omdat zij nog niet kan rollen

Groetjes,

Michèle

hahaha, dat is echt stoer! rico gaat niet naar de ko maar over anderhalf jaar waarschijnlijk wel.

rico had vanochtend WEER een spuitluier, ik begin me af te vragen of dat nog oke is. kan dat liggen aan weer tandjes ofzo? er is er 1 door (nog niet ver maar een puntje dat voelt hard en scherp) en had nog een paar bultjes zitten boven en onder ook 1 geloof ik. zou dat daar mee te maken kunnen hebben? heeft geen rode wangen ofzo

(K)Kuzjes!

nu schiet me ineens te binnen dat hij dat heeft sinds ik de nutriton in elke voeding doe…

(K)Kuzjes!

De Nutriton kan dunnere luiers geven, maar het kan ook een combi zijn. Bij morgan is het nu dun, maar ze kan ook knikkers kleien.

Groetjes,

Michèle

Kleien, toe maar. Ze is nu al creatief. Dat belooft nog wat!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Wat wil je met een vermeer als mamma en een Van Rijn als pappa

Groetjes,

Michèle

ik denk dat ik maar weer stop met nutriton dan, het spugen wordt er niet minder op en hij krijgt er alleen maar zo’n luiers van

(K)Kuzjes!

Overleg anders even met je ha wat je zou kunnen doen. Want spugen is ook niks. Geloof me heb van morgan alleen maar foto’s met slab van de eerste 8 weken

Groetjes,

Michèle

Oh ja, dat was ook zo…jullie stammen ook af van extreem creatievelingen…geen wonder dus! Haha.

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

ik denk dat ik morgen afwacht (manueel therapeut weer) kijken hoe dat dan gaat, watn we hebben gewoon ipv 1 spuugdoekje 3 hydrofiele luiers nodig VOOR 1 VOEDING!
is toch absurt

(K)Kuzjes!

Oh das wel heel veel ja. Morgan had gewoon een slab om (zo;n beetje de hele dag) en 3 spuugdoeken per dag. Ik heb oen een heel vooraad gehaald. Ja overleg als je toch morgen moet want dit schiet niet op nee. Enne anders naar een osteopaat gaan he…

Groetjes,

Michèle

ja ik weet het maar mijn vriend vind dat zweverig gedoe, en ik weet ook niet of ik er wel zo heilig in geloof of da werkt, in principe doet hij niet veel anders dan die manueel therapeut is ook bepaalde druk uitoefenen toch

(K)Kuzjes!

Wat ze precies doen weet ik ook niet, wij hadden hem niet nodig. Ik wil wel binnenkort een afspraak maken voor mezelf maar voor nu kan ik je daarover niks vertellen, misschien een van de andere mamma’s.

Groetjes,

Michèle

ja ik heb dus al gehoord dat ze hem aanraken maar ook weer niet:S
ja sorry maar dan dnek ik van: zonde van de tijd. maar ja, dat is ieder voor zich natuurlijk

(K)Kuzjes!

als je goed verzekerd bent word het gewoon vergoed en beter proberen dan manuele terapaut vind ik dan als het werkt zonder veel pijn want manuele therapie doet pijn spreek uit ervaring was een wervel in me rug verschoven niet prettig en de mensen die wel geweest zijn hoor ik alleen maar goede verhalen van

Ja wij waren wel gebaad met manueel voor Morgan Wendy, maar wat ik zeg niet elk kindje is hetzelfde en zeker als het vergoed wordt baad het niet schaad het niet.

Groetjes,

Michèle