haha, rico snurkt ook echt kei hard soms, en vooral als hij verkouden is ofzo, (9 van de 10 x is hij dat dus dat is nogal wat).
oohja bambix heet dat spul ja, klopt ik had het wel zien staan in de winkel maar eigenlijk niet op gelet, IDD omdat het nog zolang duurt.
ik snap je helemaal wat je zegt, je vind je baby lief maar toch blij als hij/zij in eigen bedje slaapt ipv bij jou op de kamer, ik heb dat ook hoor, ik vind het super knap van rico dat hij dat nu kan. alleen echt de nacht slaapt hij nog bij ons in de kinderwagen. maar dat komt vanzelf wel goed. dat zie je wel met jou morgan.
Het spugen van rico loopt letterlijk de spuigaten uit.
hij verslikt zich er gewoon in en nu moet ik in ELKE voeding nutriton doen ipv alleen de laatste. het is toch erg zo! en zelfs DAN spuugt hij nog een straal eruit. laat hem toch regelmatig boeren. Zoiezo 1x tijdens en 1x na de fles, want ik mag van rico maar 1 x bij een bepaald aantal cc stoppen om hem te laten boeren anders gaat hij krijsen.
ook het overstrekken is echt heftig aan het worden, soms lijkt hij wel dat meisje van de exorcist weet je wel. en niet grappig bedoeld maar ZO heftig doet hij dat dan ineens. ik schrik daar toch best wel van.
Ik heb dus vandaag naar die manuele therapeut gebeld, en hij zei dat dat spugen er bij kon horen bij wat hij bij rico had gedaan, hij zei dat het na woensdag hopelijk minder zou worden maar zeker niet erger. Hij vond het ook jammer dat hij rico niet eerder kon behandelen en dat hij er wel een stuk of 6 a 7 nodig zou hebben en daarna door moet gaan met fysio. Dat vind ik toch wel erg dat het CB zo DOM is. en vooral omdat die arts daaro het ook maar langs de zijlijn had gelegd. ze zoeken het maar uit daar zo. stelletje (Q@&#$(!!!
ik heb dus ook die baby sleep besteld, want die therapeut zei dat dat nog een heel eind bij kon trekken en mocht het echt allemaal niet werken (die afplatting terug naar bol
) dan wilde ze toch een keer zijn schedeltje meten voor een helmpje maar zolang was het nog lang niet zei hij. Ik hoop zo dat dat niet nodig zal zijn
maar heb vertrouwen![]()
en wendy hoe oud ben jij eigenlijk?
gewoon benieuwd omdat je zei laatst van; ze behandelen je anders als je jong bent. dus ik was toch wel benieuwd hoe oud je dan bent.
xx
(K)Kuzjes!